فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

مهمترین عناوین روزنامه های ورزشی امروز پنج شنبه ۳۰مهر ماه

 

 دنیای فوتبال:مهمترین عناوین روزنامه های ورزشی امروز پنج شنبه ۳۰مهر ماه به شرح زیر است:

استقلال جوان :
عنایت : به خبرنگاران جسارت نمی کنم
اشتباهتان علیه تراکتور نباید تکرار شود
سعیدلو : نگفته ام مدیران سالی یک بار مصاحبه کنند

نود: واعظ : در جوانی عکس های حجازی را جمع می کردم
آقای اکبرپور تا آخر فصل آبی پوش می مانی
پیروانی به تیم ملی نزدیک تر شد

کیهان ورزشی :
ملاقات یزدانی خرم با سعیدلو
رئیس سازمان موفقیت های کشتی را تحسین کرد
دربی در اهواز و جنگ ستارگان در اصفهان

خبر ورزشی :
سعیدلو : بنده از طریق روزنامه شما گفتم تمامش کنند
باز هم خط خورده های پرسپولیس قهر کردند
مایلی کهن : پرسپولیس حاشیه دارد راحت آنها را می بریم

ایران ورزشی :
برهانی : فقط 4 گل با کریمی فاصله دارم
علی دایی به استیل آذین نمی رود
صعود تیم حجازی به یک چهارم نهایی

پیروزی :
کرانچار : به من تهمت نزنید نیاز به هیچ مشاوره ای ندارم
کنایه کاشانی در جلسه با کادر فنی : مجبور شوم جراحی می کنم اولادی با شالکه مذاکره نکرده است

ابرار ورزشی :
باد در پرچم استقلال
کرانچار : پروین تمرینات را جدی نمی گیرد
نامه کاشانی به هدایتی برای انتقال کریمی به پرسپولیس 

 

 

                                    لطفا درخصوص این خبر نظر دهید  

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد