فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

لیگ قهرمانان اروپا/رئال مادرید در ورزشگاه خانگی برابر میلان باخت


دنیای فوتبال:دور سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان فوتبال اروپا با شکست تیم های رئال مادرید اسپانیا و بایرن مونیخ آلمان به پایان رسید.

مرحله سوم دور مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا شب گذشته در 8 کشور پیگیری شد که در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو رئال مادرید باخت 3 بر 2 مقابل آ.ث میلان را تجربه کرد.
در این دیدار که رئالی ها امکان استفاده از کریستیانو رونالدو را به خاطر مصدومیت نداشتند، کاکا، بازیکن برزیلی حال حاضر کهکشانی ها و هافبک سال گذشته میلان، در کنار یارانش زودتر از حریف شادی ناشی از گلزنی را مشاهده کرد، چون در دقیقه 19 بر اثر اشتباه دیدا، دروازه بان میهمان، رائول دروازه روسونری‌ها را گشود. با این حال قرمز و مشکی پوشان در دقیقه 62 توسط آندرا پیرلو گل تساوی را به ثمر رساندند.آنان حتی در دقیقه 66 با گلی که پاتو زد در آستانه کسب بردی خارج از خانه قرار گرفتند.
با این حال درنته در دقیقه 76 گل برابری را برای مادریدی ها زد تا میزبان پس ازعقب ماندگی، امیدهای تازه ای برای تغییر نتیجه به سود خود پیدا کند.
در این شرایط میلان در دقیقه 88 توسط پاتو گل برتری را زد تا از این دیدار مهم از گروه سوم، با دستی پر به خانه بازگردد. با این ناکامی رئال هم پس از باخت خانگی سه شنبه شب بارسلونا مقابل روبین کازان روسیه ، به سرنوشت رقیب کاتالانی خویش دچار شد.
در بوردو فرانسه نیز تیم این شهر توانست برابر بایرن مونیخ آلمان در گروه اول به پیروزی برسد. میشل سیانی دردقیقه 29 و مارک پلانس در دقیقه 40 برای بوردو گل زدند. در حالیکه تک گل ژرمن ها توسط سیانی، بازیکن تیم فرانسوی به اشتباه در دقیقه 6 زده شد.
نتایج مسابقات چهارشنبه شب به این شرح است:

گروه اول:
یوونتوس ایتالیا یک - مکابی رژیم اشغالگر قدس صفر
گل: جیورو چیلینی 47

بوردو فرانسه 2- بایرن مونیخ آلمان یک
گل ها: میشل سیانی 29، مارک پلانوس 40 برای بوردو- میشل سیانی(بازیکن بوردو) 6 برای بایرن

گروه دوم:
ولفسبورگ آلمان صفر- بشیکتاش ترکیه صفر

سزکا مسکو صفر- منچستریونایتد انگلیس یک
گل: والنسیا 86

گروه سوم:
زوریخ سوئیس صفر- المپیک مارسی یک
گل: ایوان گابریل هاینسه69

رئال مادرید اسپانیا 2- آ.ث میلان ایتالیا 3
گل ها: رائول 19، درنته 76 برای رئال- پیرلو 62، پاتو 66، 88 برای میلان

گروه چهارم:
پورتو پرتغال 2- آپوئل نیکوزیا قبرس یک
گل ها: سوسا 33،48-پنالتی برای پورتو- بارگن (بازیکن پورتو) 22

چلسی انگلیس 4- آتلتیکومادرید صفر
گل ها: سلمان کالو41، 52، لمپارد 69، پریرا(بازیکن مادرید) 90 
 

 

 

                                     لطفا درخصوص این خبر نظر دهید  

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد