فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

قلعه‌نویی: از فردوسی‌پور می‌خواهم حرف‌های مرا در رختکن پخش کند

 قلعه‌نویی: از فردوسی‌پور می‌خواهم حرف‌های مرا در رختکن پخش کند - دنیای فوتبال 

دنیای فوتبال:رویارویی امیر قلعه‌نویی و حمید استیلی در هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر و در قالب بازی سپاهان و استیل‌آذین جذابیت‌های خاصی خواهد داشت.

استیل‌آذین در شرایطی به مصاف سپاهان خواهد رفت که در هفته‌های اخیر امتیازات حساسی را از دست داده است ولی در طرف مقابل سپاهان به روزهای اوج نزدیک شده و در این دیدار خانگی هم به دنبال کسب سه امتیاز است. امیر قلعه‌نویی در آستانه این مسابقه به سئوالات خبرگزاری فوتبال ایران پاسخ می‌دهد.
 

بازی این هفته مقابل استیل‌آذین را چطور می‌بینید؟
ابتدا باید از حسین هدایتی که در بخش خصوصی سرمایه‌گذاری کرده تشکر کنم و معتقدم کار آدم‌هایی مثل هدایتی و علی انصاری که قسمتی از سرمایه خود را خرج ورزش خصوصا فوتبال می‌کنند با ارزش است. در مورد بازی با استیل‌آذین هم باید بگویم که یک مسابقه سخت را در پیش داریم و باید هوشیارانه و حرفه‌ای بازی کنیم. من با آقای استیلی و رضا عابدیان در کلاس‌های مربیگری هم‌کلاس بودم و با استیلی بچه‌محل هم هستم. آنها شروع خوبی داشتند و در هفته‌های ابتدایی نتایج بسیار خوبی گرفتند. استنباط من این است که یک بازی سخت در پیش داریم ولی در خانه به دنبال کسب ۳ امتیاز هستیم. آنها تیم باانگیزه و دونده‌ای دارند ولی سپاهان در صدد انجام یک بازی تهاجمی است و سعی داریم با بستن نقاط قوت حریف نبض بازی را در دست بگیریم.
 

فکر می‌کنید مهمترین شاخصه تاکتیک استیل‌آذین چیست؟
محور این تیم علی کریمی است، فوتبالیستی که از لحاظ فنی و وزنی مهره بسیار تاثیرگذاری در استیل‌آذین محسوب می‌شود. از طرفی آنها یک هافبک باتجربه مثل حامد کاویانپور را دارند که قوتی به این تیم اضافه می‌شود خط هافبک را خوب جمع می‌کند. در مجموع آنها بازیکنان خوبی دارند. در ضمن اجازه بدهید که در مورد نقاط ضعف استیل‌آذین صحبت نکنم.
 

امیر قلعه‌نویی در این بازی از علی کریمی نمی‌ترسد؟من که گفتم او یک فوتبالیست بسیار بزرگ است ولی ما باید از همه بازیکنان استیل‌آذین بترسیم و برای آنها برنامه داشته باشیم. این تیم بازیکنان خوب دیگری مثل حسین کعبی، میثم خسروی، حامد کاویانپور، مهدوی، چاوشی و ... را دارد که هرکدام از آنها در تیم‌شان تاثیرگذار هستند.
برای مهار کریمی از شیوه یارگیری نفر به نفر استفاده خواهید کرد یا منطقه‌ای؟
ما از شیوه منطقه‌ای استفاده می‌کنیم و در ضمن این موضوع برای تمامی بازیکنان استیل‌آذین وجود دارد.
 

پس از بازی با استیل‌آذین حاشیه‌هایی برای علی کریمی به وجود آمد که باعث عصبانیت شدید او شد. نظر شما در این مورد چیست؟من در مدتی که در تیم ملی با علی کریمی کار کردم هیچ حرکت منفی از او ندیدم و خاطرات خوبی با کریمی دارم. او فوتبالیست باشخصیت و توانایی است و حتی در بازی با چین که در بین دو نیمه تعویضش کردم روی نیمکت نشست و تیم را تشویق می‌کرد. من در مجموع خاطرات خوبی با کریمی دارم.
 

قبول دارید که غیبت حسین کعبی در این مسابقه به سود شماست؟به هرحال حسین یک بازیکن بزرگ و باارزش است که سال‌ها در تیم ملی و رده باشگاهی تجربه کسب کرده است.
 

در هفته‌های اخیر خیلی از کارشناسان فوتبال تاکید کرده‌اند که کیفیت فنی لیگ برتر نسبت به سال‌های گذشته افت کرده است. نظر شما در این مورد چیست؟
وقتی کارشناسان گفته‌اند، حتما افت کرده است.
 

ولی ما می‌خواهیم نظر شما را بدانیم.اولا که قضاوت کمی زود است در ضمن من اعتقاد دارم که این افت مربوط به الان نمی‌شود. در سال‌های گذشته وقتی بازیکنان به لیگ امارات کوچ می‌کردند من نسبت به این موضوع اعتراض کردم و فکر می‌کنم این افت حاصل رفتن بازیکنان ما به لیگ امارات است. وقتی این ستاره‌ها رفتند جای آنها پر نشد و همین موضوع افت فنی لیگ را به همراه داشت.
 

محرم نویدکیا مقابل استیل‌آذین بازی می‌کند؟
خیر، او در این بازی غایب خواهد بود ولی از بازی مقابل راه‌آهن مشکلی برای قرار گرفتن در فهرست ۱۸نفره نخواهد داشت.
 

حضور تماشاگران سپاهان در ورزشگاه فولادشهر برای آنها سخت است و همین موضوع باعث اعتراض‌شان شده است. خبر دارید که ورزشگاه نقش‌جهان چه زمانی آماده می‌شود؟
ورزشگاه فولادشهر بیش از ۳۰ کیلومتر با اصفهان فاصله دارد و همین موضوع سختی‌هایی را به وجود می‌آورد. من اطلاعی ندارم که نقش‌جهان کی آماده می‌شود ولی امیدوارم هرچه زودتر این ورزشگاه تکمیل شود.
 

مثل اینکه رئیس سازمان تربیت‌بدنی تاکید کرده که چالش‌ها و اختلاف‌های شما با امیررضا واعظی آشتیانی به پایان برسد. در این مورد صحبت می‌کنید؟
ما که ۵ ماه پیش همه چیز را تمام کردیم و حتی موقع جدایی از استقلال در بیانه‌ای اعلام کردم که دیگر در مورد این تیم حرف نخواهم زد و شما دیدید که در این مدت هیچ حرفی در مورد تیم استقلال نزدم. وقتی در فیلم قهرمانی استقلال آن حرکات را انجام می‌دهند، وقتی به اصفهان می‌آیند و علیه من مصاحبه می‌کنند و دیگر مسائلی که همه می‌دانند، من هم نمی‌توانستم ساکت بنشینم. جا دارد در این مسابقه یک موضوع دیگر را بگویم. من از آقای فردوسی‌پور خواهش می‌کنم که فیلم حرف‌های مرا در رختکن یعنی زمانی که مربی استقلال بودم از آقای عطار بگیرد و در برنامه ۹۰ پخش کند.
 

نکته جالب در برنامه این هفته ۹۰ تصاویری بود که عادل فردوسی‌پور از مصاحبه‌های قبلی شما پخش کرد، یعنی زمانی که از واعظی آشتیانی تعریف می‌کردید ولی به یکباره موضع شما در مورد او ۱۸۰ درجه تغییر کرد.بهتر است دیگر در مورد این مسائل صحبت نکنیم و رئیس سازمان تربیت‌بدنی هم گفته که این موضوع تمام شود ولی اگر دقت کنید من در همان برنامه گفتم که اگر نتوانم با کسی کار کنم می‌روم و در نهایت همینطور هم شد.  

 

 

                                       لطفا درخصوص این خبر نظر دهید   

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد