فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

شالکه و پیشنهاد قرارداد 5 ساله به اولادی

دنیای فوتبال 

دنیای فوتبال:مهرداد اولادی بازیکن ایرانی سابق باشگاه الشباب امارات که این روزها 

 در تمرینات باشگاه شالکه آلمان حضور دارد درآستانه عقد قرارداد با این تیم مطرح بوندس‌لیگا به‌سر می‌برد

اولادی پیش از آغاز لالیگا درتمرینات تیم خه‌رس شرکت کرد اما به رغم اینکه تاحدودی مورد توجه سیگاندا، سرمربی این تیم قرار گرفت درنهایت برسر مسائل مالی به توافق نرسید.

 پس از این اتفاق خبر بازگشت او به لیگ امارات سرزبان‌ها افتاد اما اولادی که حضور درفوتبال اروپا را هدف گرفته بود به عنوان بازیکن تستی به تمرینات شالکه رفت. فیلیکس ماگات سرمربی فعلی شالکه علاقه زیادی به فوتبال درگیرانه دارد و به‌نظر می‌رسد مهرداد اولادی به همین دلیل مورد توجه او که تاکنون دو بازیکن ایرانی به نام‌های وحید هاشمیان و اشکان دژآگه را هم تحت نظر داشته قرار گرفته است.

مسئولان باشگاه شالکه پیشنهاد قراردادی 5 ساله را به اولادی داده‌اند و به احتمال زیاد درصورت موافقت مهاجم ایرانی او در اولین سال حضورش در فوتبال آلمان به یک تیم دسته‌اولی قرض داده خواهد شد. مدیربرنامه‌های اولادی درحال سبک سنگین کردن این پیشنهاد است و به‌نظر می‌رسد پیشرفت قابل توجهی در مذاکرات طرفین حاصل شده است. 

 

 

                                       لطفا درخصوص این خبر نظر دهید 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد