فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

ماجرای علاقمندی قطبی به مجیدی؛ دعوت به تیم ملی به خاطر کتابخوانی

فرهاد مجیدی - دنیای فوتبال 

دنیای فوتبال:« چگونه آنچه را می‌خواهید به‌دست آورید»این عنوان کتابی است که کاپیتان استقلال پیش‌از بازی تیمش مقابل پاس‌همدان به دست گرفت و شروع به خواندن آن کرد.

درچند‌‌ روز گذشته اخبار و حواشی بسیاری پیرامون این موضوع مطرح شده اما محمد حیرانی، مدیرروابط عمومی باشگاه استقلال مواضع تیمش را درقبال این موضوع کاملا مثبت ارزیابی می‌کند:« شاید کتاب خواندن مجیدی روی نیمکت یک اتفاق نادر‌در فوتبال دنیا بوده و با قوانین آن مقارن است اما باشگاه استقلال حرکت کاپیتانش را تأیید و حتی این بازیکن را تشویق می‌کند تا دیگر بازیکنان تیم هم به کتاب خواندن مشغول شوند.»

حیرانی درادامه به نتیجه حیرت‌انگیزی از کتابخوانی مجیدی می‌گیرد:« همین کتاب خواندن مجیدی باعث شد او به تیم ملی دعوت شود. او برای رسیدن به این هدف انگیزه زیادی داشت؛ خوب مطالعه ‌کرد و در نهایت همبه هدفش هم رسید.» اظهارات جالب حیرانی در کنار اظهارات برادر فرهاد که به‌هرحال عمری با او زندگی کرده و درکنارش بزرگ شده جذاب‌تر هم می‌شود.

فرزاد مجیدی که به شدت از انتقاداتی که به‌خاطر این موضوع از برادرش شده ناراحت است دراین مورد می‌گوید:« اصلا مگر کتاب‌خوان ایرادی دارد؟ هرکسی برای تمرکزکردن قبل بازی روشی دارد. یکی نماز می‌خواند، یکی موزیک گوش می‌دهد و یکی هم مثل فرهاد کتاب می‌خواند. او که درحین بازی کتاب نخوانده.»این اظهارنظری بود که حیرانی هم درمصاحبه‌اش به آن اشاره کرد اما تصاویر کتاب‌خواندن فرهاد درحین بازی هم وجود دارد.

 فرزاد درپاسخ به این سؤال که آیا فرهاد از کودکی کتابخوان بوده هم با ناراحتی می‌گوید:« نه؛ او تازه کتاب‌خوان شده! ضمنا شاید او نام کتاب او چگونه آنچه را می‌خواهید به‌دست آورید باشد اما مطمئن باشید او فقط به خاطرخواندن این کتاب به تیم‌ملی دعوت نشده است.»  

 

                

                            لطفا درخصوص این خبر نظر دهید  

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد