فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

اولتیماتوم شدیداللحن کاشانی به سرمربی

کرانچار - دنیای فوتبال 

دنیای فوتبال:حبیب کاشانی ظهر امروز به ضمن احضار زلاتکو کرانچار به باشگاه به او برای رفع معایب تیم تذکراتی داد.

 کاشانی در این نشست دلایل عدم وجود همدلی و صمیمیت در تیم را از کرانچار پرسید و به سرمربی پرسپولیس متذکر شد بروز دلخوری بین بازیکنان تیم لطمات زیادی به این مجموعه می زند و این مسائل باید هرچه سریعتر برطرف شود.
 کاشانی بار دیگر از کرانچار پرسید چرا اعضای کادر فنی با یکدیگر تعامل ندارند؟ شما و سایر اعضای کادر فنی یا باید با همدیگر ارتباط صمیمانه و نزدیکی داشته باشید یا اینکه با این وضع نمی شود کار کرد.
 کاشانی صراحتا به کرانچار گفت اعضای کادر فنی باید با همدیگر تعامل داشته باشند در غیر این صورت همه آنها جایی در تیم نخواهند داشت. سرپرست موقت باشگاه پرسپولیس در این نشست خواستار بررسی سوابق بازیکنان پرسپولیس از سوی سرمربی شد. از جمله ایراداتی که کاشانی از کرانچار گرفت این بود که چرا در 12 بازی گذشته هنوز ترکیب اصلی تیم را پیدا نکرده و در هر بازی با یک ارنج متفاوت و تاکتیک های ناکارآمد وارد زمین می شود.  

 

 

                         لطفا درخصوص این خبر نظر دهید 

                         برای دیدن بقیه اخبار در قسمت آخرین  

                   اخبارازدنیای فوتبال روی خبر مربوطه کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد