فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

پرس: ونگر می‌آمد پلاتینی ساکت می‌شد


دنیای فوتبال: مدیرعامل باشگاه رئال مادرید در مصاحبه با وال استریت ژورنال ابعاد تازه‌ای از مدیریت جنجالی خود را نمایان کرد.

 فلورنتینو پرس مدیرعامل باشگاه رئال مادرید و مالک چندین هتل 5 ستاره در اسپانیا، آمریکا، امارات، ژاپن و چین، دو شهربازی و پارک لالیگا، سهام سه شرکت بین المللی بازرگانی در اروپا و 2 فروشگاه بزرگ و زنجیره ای در مادرید در مصاحبه ای با وال استریت ژورنال گفت: خیلی ها دوست دارند در کنار رئال مادرید بزرگ شوند. من بزرگی خود در اقتصاد را مدیون رئال مادرید هستم اما این بار برای این به مادرید نیامده‌ام و می خواهم دین خود را به این باشگاه ادا کنم.
وی در واکنش به اظهارات اخیر میشل پلاتینی عنوان کرد: گویا من و امثال من به تازگی وارد این عرصه شده‌ایم و نمی دانیم پلاتینی مشغول چه تجارتی در اروپا است. او باید بداند سکوت من حد و مرزی دارد و اگر به جوسازی های خود ادامه دهد خواهد دید که افشا کردن ثروت پنهانش برای من هیچ کاری ندارد.
مدیرعامل رئال مادرید ادامه داد: اگر آرسن ونگر به عنوان سرمربی رئال مادرید استخدام می شد، پلاتینی هم ساکت می شد. او تعصب خاصی نسبت به فرانسه و فرانسوی ها دارد. البته از نفوذ دلال های فرانسوی در مادرید هم بدش نمی آید اما من این کار را نکردم و او به شدت از دستم عصبانی است.
پرس در مورد فعالیت های حاشیه ای خود گفت: احداث شهربازی و پارک لالیگا وظیفه من نیست اما انجام می دهم. داشتن آکادمی حقوق، کلاس داوری، آکادمی روانشناسی، آکادمی مدیریت ورزشی و از این دست مسائل از دید پلاتینی مهم نیست. او فقط از این ناراحت است که چرا حساب بانکی یوفا از طرف اسپانیا مثل سایر کشورها تغذیه نمی شود. 
 

 

                         لطفا درخصوص این خبر نظر دهید 

                         برای دیدن بقیه اخبار در قسمت آخرین  

                   اخبارازدنیای فوتبال روی خبر مربوطه کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد