فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

تیم ملی فوتسال ایران برابر برزیل شکست خورد


دنیای فوتبال: تیم ملی فوتسال ایران در دیداری دوستانه مقابل برزیل قرار گرفت و با نتیجه 4 بر 3 مغلوب شد.

تیم ملی فوتسال برزیل که برای برگزاری دیدارهای دوستانه با تیم امید و بزرگسال به ایران سفر کرده است و عصر امروز در اولین دیدار خود برابر تیم ملی بزرگسالان ایران در ورزشگاه 12 هزار نفری آزادی قرار گرفت.
ابتدا تیم ایران با گلزنی اصغر حسن‌زاده پیش افتاد، اما شاگردان مارکوس توسط دیسرا به گل تساوی دست یافتند.
ایران با بازی روان و خوبی که از خود نشان داد بار دیگر توانست با شوت محکم محمد طاهری به گل دوم برسد، اما تیم قهرمان جهان توسط دسوزا گل دوم را به ثمر رساند و بازی را به تساوی کشاند. نیمه اول بازی با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید.
در شروع نیمه دوم این تیم برزیل بود که با پاس‌های تک ضرب خود بازی را در اختیار گرفته بود و در نیمه زمین ایران حضور داشت. در یکی از حملات برزیل مصطفی نظری دروازه‌بان تیم ایران با یک ضربه از راه دور توانست برای بار سوم دروازه برزیل را باز کند. تیم ایران این بار نیز نتواسنت از گل خود دفاع کند و بار دیگر بازی به تساوی کشیده شد. گل سوم برزیل را سانتوز به ثمر رساند. برزیل توانست توسط فرناندو به گل چهارم خود دست یابد و در پایان موفق شد بازی را با نتیجه 4 بر 3 پیروز شود.
علی سعیدلو، رئیس سازمان تربیت بدنی، علی کفاشیان، رئیس فدراسیون فوتبال، مهدی تاج، نایب رئیس فدراسیون فوتبال و مهدی محمدنبی، دبیر کل فدراسیون فوتبال،‌ عباس انصاری فرد و حبیب کاشانی در سالن حضور داشتند و بازی را از نزدیک تماشا کردند.
تیم ملی برزیل عصر فردا بازی دوستانه‌ای را با تیم امید ایران در ارومیه برگزار خواهد کرد و روز چهارشنبه بازی دوم خود را با تیم ملی بزرگسالان انجام می‌دهد. 
 

 

 

                         لطفا درخصوص این خبر نظر دهید 

                         برای دیدن بقیه اخبار در قسمت آخرین  

                   اخبارازدنیای فوتبال روی خبر مربوطه کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد