فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

مهمترین عناوین مطبوعات ورزشی صبح امروز

مهمترین عناوین مطبوعات ورزشی امروز  

دنیای فوتبال:مهمترین عناوین روزنامه های ورزشی امروز  پنج شنبه ۲۶شهریور ماه به شرح زیر است:

کیهان ورزشی:
استقلال - استیل آذین؛ دربی کوچک تهران 
لیگ از فردا وارد هفته هفتم می شود
برگزاری نهمین همایش تجلیل از ورزشکاران حامی ملت فلسطین 
دعوت بلاتر از بکن باوئر برای حضور در ایران 
سوت دربی در جیب مرادی 
والیبال پیشکسوتان تهران امشب دیدنی است  

نود:
ملاقات استقلال با نصف پرسپولیس 
کاظمی و صادقی: برای مهار جادوگر آماده ایم 
تروسیه روی تخت امپراتور
خشم ارفی از اعتراض کرانچار
هم دادکان منتفی شد، هم کاشانی 
علیرضا حقیقی: 6 هفته است که از دست رفته ام 
کیانوش رحمتی: بازی من به چشم نمی آید 

ابرار ورزشی:
اسب استقلال زین برای جدال با استیل آذین 
مرفاوی: برخی می خواهند به استقلال ضربه بزنند
کرانچار: به کسی اجازه نمی دهم در کارم دخالت کند
عنایتی: استیل اذین برای ما پرسپولیس نیست 
استیلی: اگر مرفاوی فقط کریمی را مهار کند کار خودش تمام است
جباری: هر وقت مرفاوی سرمربی می شود من رباط صلیبی پاره می کنم 
عنایت: اگر مشکل داوری من هستم می روم  

ایران ورزشی:
مراسم معارفه سعیدلو امروز برگزار می شود
انصاری فرد: با کرانچار برخورد کردیم 
صدای پای حاج حبیب 
عابدزاده: همه دروازه بان های ایران مشکل جایگیری دارند
مرفاوی: آلمانی نیستم تفکرات فوتبالی دارم
خوردبین: میثاق گفت توپ را ندیدم 

استقلال جوان:
استقلال تیمی با دو قهرمانی در آسیا
محمد پروین با تلفن چهار نفر فیکس شد
ملاقات خصوصی کاشانی با سعیدلو
تکذیب سرپرست سابق تیم ملی: جادوگری در زمان دایی دروغ است
مظلومی : اگر بازیکنی ناراضی است می روم  

پیروزی:
زلاتکو در کمیته فنی پرسپولیس سین جیم شد
کرانچار: برنامه های خوبی برای دربی دارم 
کریم هشتمین گلزن تاریخ پرسپولیس در لیگ 
شیث: از بی حاشیه بودن لذت می برم 
فرخزادی: سرمربی به نیمکت نشینان توجهی نکرده است
هوار بعد از ماه رمضان بازی می کند 

 

 

                         لطفا درخصوص این خبر نظر دهید 

                         برای دیدن بقیه اخبار در قسمت آخرین  

                   اخبارازدنیای فوتبال روی خبر مربوطه کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد