فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

استقلال - استیل آذین ماکت کوچک دربی

iran - esteghlal

دنیای فوتبال:پیش بینی اینکه بازی استقلال و استبل آذین پرتماشاگرترین بازی هفته خواهد بود دشوار نیست اما سئوال کلیدی این است که چه تعداد پرچم قرمز به حمایت از استیل آذین در ورزشگاه رویت خواهد شد؟

پیش بینی اینکه بازی استقلال و استبل آذین پرتماشاگرترین بازی هفته خواهد بود دشوار نیست اما سئوال کلیدی این است که چه تعداد پرچم قرمز به حمایت از استیل آذین در ورزشگاه رویت خواهد شد؟ رضا عابدیان،دیروز ادعای بزرگی را مطرح کرد.

او گفت استیل آذین در بازی روز جمعه 40 هزار تماشاگر خواهد داشت و پرسپولیسی های زیادی برای حمایت از این تیم به ورزشگاه خواهند آمد. حضور پرسپولیسی هایی مثل حمید استیلی،حسین کعبی،حامد کاویانپور و به خصوص علی کریمی در استیل آذین این بازی را برای قرمز دوست ها هم به مسابقه ای حیثیتی تبدیل خواهد کرد و در واقع فردا مشخص می شود استیل آذین تا چه حد در جذب هواداران پرسپولیس که یکی از اهداف اصلی اش بود موفق بوده است.

در فاصله دو هفته مانده تا داربی پایتخت هواداران قرمز و آبی دراین بازی اتمسفر داربی 10 مهر را شبیه سازی خواهند کرد و سئوال این است که آیا ورزشگاه تا آستانه پرشدن پیش خواهد رفت؟

 
 

                         لطفا درخصوص این خبر نظر دهید 

                         برای دیدن بقیه اخبار در قسمت آخرین  

                   اخبارازدنیای فوتبال روی خبر مربوطه کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد