فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

بحرین با حذف عربستان به جام جهانی نزدیک شد


دنیای فوتبال: تیم ملی فوتبال بحرین، عربستان را حذف کرد تا برای راهیابی به رقابت‌های جام جهانی 2010 به مصاف نیوزیلند برود.

 تیم بحرین شب گذشته (چهارشنبه) در دیدار برگشت مرحله پلی آف(حذفی) آسیا در ورزشگاه ریاض میهمان عربستان بود و با کسب تساوی 2 بر 2 مجوز صعود گرفت.
بحرینی ها که در دیدار رفت در منامه به تساوی بدون گل رسیدند، در دیدار شب گذشته در دقیقه 13 توسط ناصر الشمرانی دروازه خود را باز شده دیدند، اما در دقیقه 41 توسط جان اکوانی، بازیکن آفریقایی تبار خود گل برابری را زدند.
سپس در دقیقه 91 و وقت اضافه پایان بازی، دروازه خود را باز شده دیده و در خطر حذف قرار گرفتند؛ اما این پایان کار مردان میلان ماچالا نبود. زیرا 2 دقیقه بعد در ثانیه های پایانی اسماعیل عبدل لطیف گل تساوی را زد تا به لطف قانون گل زده در خانه حریف، بحرین باشد جواز صعود را به دست آورد.
بحرین برای صعود به جام جهانی در دو دیدار رفت و برگشت با نیوزیلند بازی خواهد کرد. برنده این دو مسابقه به جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی راه خواهد یافت. 
 

 

                         لطفا درخصوص این خبر نظر دهید 

                         برای دیدن بقیه اخبار در قسمت آخرین  

                   اخبارازدنیای فوتبال روی خبر مربوطه کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد