فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

پرونده شکایت از شیث رضایی دردادسرای صادقیه

رضایی: وقت دندان‌پزشکی داشتم، به باشگاه نرفتم. 

دنیای فوتبال:در حالی‌که شیث رضایی در ورزشگاه خیریه عمل تمرین می‌کرد کمی دورتر در دادسرای شعبه 5 صادقیه م.ج،‌ شاکی شیث به‌دنبال پرونده‌اش بود، پرونده شکایت از شیث رضایی که فارغ بالانه همراه با دیگران می‌خندید و دیگران را دست می‌انداخت.

بازگشت به عقب

شیث و یکی از دوستانش در یکی از اتوبان‌های تهران در حال رانندگی بودند که با راننده یکی از ماشین‌ها درگیر شده و او را مورد ضرب و شتم قرار دادند بطوریکه پرده گوش او پاره شد. م.ج، راننده مضروب شده هم از بازیکن پرسپولیس به کلانتری شکایت کرد و کار به دادگاه کشید.



شیث از طرق مختلف تلاش کرد تا از این مهلکه جان سالم به در برده و از حضور در دادگاه سر باز بزند. تماس با حبیب کاشانی اولین راه حل بود که البته خیلی زود به بن بست رسید چون که کاشانی این بار برخلاف همیشه حاضر به پادرمیانی نشد. مدیرعامل پیشین پرسپولیس که پیش از این بارها برای بازیکن جنجالی پرسپولیس ریش گرو گذاشته بود این بار حاضر نشد چنین کاری انجام دهد.



بعد از به بن بست رسیدن راه حل اول ، شیث به دنبال دومین راه یعنی تکذیب رفت. او که فکر می کرد همه جا مانند مطبوعات است و به راحتی می‌تواند کاری را که انجام داده تکذیب کند با آوردن چهار شاهد به دادگاه قصد داشت ثابت کند که آن شب در محل حادثه حضور نداشته که البته این راه هم به نتیجه نرسید تا سرانجام شیث با معذرت خواهی به‌دنبال گرفتن رضایت شاکی باشد امری که تا دیروز موفق به انجام آن نشد.



شاکی پرونده در این مورد می‌گوید:«امروز(دیروز) قرار بود جلسه پایانی رسیدگی به شکایت من باشد که نه شیث و نه وکیلش در دادگاه حاضر نشدند همچنین پرونده هم که قرار بود از کلانتری به دادسرا منتقل شود تا به امروز نیامده و هنگامی که به کلانتری مراجعه کردم آنها گفتند که یادشان رفته پرونده را منتقل کنند و این اتفاق خیلی عجیب است.»



م.ج در این مورد که آیا رضایت خواهد داد یا نه می گوید:« فعلا تصمیمی نگرفته‌ام و هیچ چیزی مشخص نیست. تا جلسه پایانی دادگاه صبر می‌کنم و بعد از آن تصمیم می‌گیرم.»

شیث رضایی هم عدم حضورش در دادگاه را به خوبی توجیه می‌کند: « این قضایا به من ارتباطی ندارد و وکیلم همه چیز را پی گیری می‌کند و من از جزییات کار خبر ندارم.»

به نظر می‌رسد این بار بازیکن پرسپولیس بدجوری دچار دردسر شده و به این راحتی‌ها جان سالم به در نخواهد برد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد