فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

قطبی: پیازداغ سفرم به انگستان را زیاد کردند

 
دنیای فوتبال:سرمربی تیم‌ملی پس از شکست دادن بوسنی هنوز شوکه است. نه اینکه از برد در لحظات پایانی مقابل یک اروپایی، آن هم در خاک اروپا شوکه باشد، بلکه از اتفاقات پس از بازی مقابل بوسنی شوکه است. گفتگوی او با سایت رسمی فدراسیون فوتبال دیروز دلتنگی قطبی را بابت اتفاقات پس از بازی نشان داد.

گفتگوی او با سایت رسمی فدراسیون نشان می‌دهد که او از اعلام زود‌هنگام اسامی ناراحت است. البته او حق دارد، چون انگیزه بازی از بازیکنان دیگری که در لیگ برتر بازی می‌کنند اما در لیست نبودند، گرفته شد. ضمن اینکه انگار شایعه بازی ایران و آرسنال و مذاکره با آرسن ونگر با افزایش پیازداغ رسانه‌های داخلی همراه بوده تا حسابی روی اعصاب قطبی برود. البته به این دلتنگی‌ها حمله به خانه‌اش در دوبی و شعارهایی که علیه او در ورزشگاه سر داده شد را اضافه کنید.



آغاز دلتنگی

او درباره اعلام اسامی بازیکنان تیم‌ملی پیش از بازی با بحرین که باعث تعجب همگان شد اینطور صحبت می‌کند: «وقتی تیم‌ملی یک کشور برای انجام یک تورنمنت و یا بازی‌های تدارکاتی اردو برگزار می کند یک سری اصول باید رعایت شود. یکی از مهمترین فاکتورها این است که باید برای بازیکنان تیم ملی ویزا اخذ شود همانطور که می‌دانید اخذ ویزا 2 تا 3 هفته طول می‌کشد ضمن اینکه بلیت‌های هواپیما باید خریداری شود. اصل بعدی این است که باشگاه‌ها باید از این اعزام باخبر باشند.» یعنی اینکه قطبی از اعلام اسامی ناراحت است.



اصول تیم ملی از زبان قطبی

اما جملات بعدی دست کمی از جملات قبلی ندارند: «ما برای رعایت اصول یک لیست اولیه را اعلام می‌کنیم. این لیست 3 یا 4 هفته قبل از انجام بازی اعلام خواهد شد. این لیست باید بیشتر از تعداد نرمال لیست یک تیم باشد و باید همه چیز و همه جوانب در اعلام لیست اولیه در نظر گرفته شود.»حالا قطبی به منظور مورد نظرش نزدیک می‌شود:


« نزدیک به تاریخ انجام بازی‌ها یک لیست دوم اعلام خواهد شد که با ریزش همراه خواهد بود و پس از این ریزش، لیست نهایی اعلام خواهد شد که در نهایت لیست سوم است که سفر خواهد کرد. هدف ما از اعلام لیست اول که تعداد زیاد بازیکنان را در نظر می‌گیرد این است که اولا تعداد بازیکنان زیادی باانگیزه در تمرین شرکت داشته باشند ضمن اینکه اگر بازیکنی مصدوم شد که جزو بازیکنان اصلی تیم باشد آن وقت بتوانیم بازیکن جدید و باانگیزه را جایگزین کنیم.» او شاید از اینکه لیست بدون هماهنگی او منتشر شده ناراحت باشد. البته اگر شما هم جای او بودید ناراحت می‌شدید. نمی‌شدید؟

قطبی بازیکن بین‌المللی می‌خواهد

حالا نوبت حرف‌های روحیه‌بخش سرمربی تیم ملی است. حرف‌هایی که ما را به یاد روزهای کامبینیشن فوتبال گفتنش در پرسپولیس می‌اندازد: «هدف ما ساختن یک تیم بین‌المللی است و موفقیت تیم ملی در بازی‌های پیش رو را دنبال می‌کنیم. دوست داریم رقابت سالم در اردوی تیم ملی وجود داشته باشد و به همین خاطر در تیم‌ملی برای همه بازیکنان با کیفیت و لایق لیگ برتر باز است و هر بازیکنی با هر اسمی و از هر باشگاهی که نشان دهد کیفیت بین‌المللی دارد تیم ملی، خانه‌اش است اما برای ما رقابت سالم در تیم ملی مهمتر از هر چیزی دیگری است.»قطبی حالا در ایران است و خوب می‌داند حضورش چقدر می‌تواند تاثیرگذار باشد. قطبی خودش هم تعجب می‌کند چون عدم حضورش در ایران بسیار حاشیه‌دارتر از حضورش است. او حالا بیشتر از زمان حضورش در پرسپولیس مورد توجه است. نه؟


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد