فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

انصاری‌فرد: پرسپولیس اینقدربدبخت شده که باید التماس بازیکن کند


دنیای فوتبال:عباس انصاری‌فرد، مدیر‌عامل باشگاه پرسپولیس دیروز هم به طور همزمان با چند خبرگزاری مصاحبه کرد تا در خصوص ابهامات مربوط به این باشگاه که کم هم نیست صحبت کرده باشد

با مربیانی از آلمان، هلند و آرژانتین مذاکره کردیم
با وجود حرف و حدیث‌هایی که وجود دارد ما با هوشیاری کامل دنبال انتخاب بهترین سرمربی هستیم و به همین دلیل با مربیانی از آلمان، هلند و آرژانتین مذاکره کرده‌ایم و اگر چیزی قطعی شود، این مربیان را به ایران دعوت می‌کنیم تا پای میز مذاکره بنشینند.»
او در مورد گزینه‌هایی که به هم خورد هم اینگونه توضیح می‌دهد: «تاپ‌مولر به ما تخفیف زیادی نداده و هنوز در این مورد با او مشکل داریم. لوکا پروزوویچ هم گزینه دوم ما بود ولی به دلیل تبلیغات سوء و همچنین اقدامات سفارت صربستان، ماجرای ما و او به هم خورد. آنها اعلام کرده بودند که با مقایسه کردن مولر با وی با نام‌های بنز و ژیان ما و مطبوعات ایران به ایشان توهین کرده‌ایم.» او از اعلام نام سرمربی ترس دارد: «همین که نام سرمربی را اعلام می‌کنیم بعضی‌ها بلافاصله او را از آمدن به ایران پشیمان می‌کنند. تا جایی که می‌دانم دلالان کارهای خود را انجام می‌دهند تا در همه موارد سهم داشته باشند. بعضی از مربی‌ها حاضرند با 300 میلیون به پرسپولیس بیایند ولی پس از تماس دلال‌ها، قیمت می‌شود 800 میلیون!»
برزیلی‌ها در راهند
انصاری‌فرد چند خرید خارجی هم زیر سر دارد: «توافقات اولیه، در مورد بازیکنان برزیلی پرسپولیس انجام شده است. قرار است این دو بازیکن هفته آینده وارد ایران شوند! البته در حال حاضر گزینه‌هایی نیز از لیگ‌برتر زیر نظر داریم و مطمئن باشید بازیکنانی را جذب می‌کنیم که در حد پرسپولیس باشند.»
شیث محروم نیست
مدیر‌عامل پرسپولیس اطمینان می‌دهد که محرومیتی متوجه بازیکنی که او خریده نیست: «هنوز از سوی سازمان لیگ و کمیته انضباطی هیچ نامه‌ای در مورد محرومیت شیث رضایی به ما نرسیده است. او می‌تواند در بازی‌های لیگ برای پرسپولیس بازی کند و به همین دلیل او مشکل خاصی ندارد.»
دیگران آرزوی خریدهای ما را دارند
انصاری‌فرد از خریدهایش تعریف می‌کند: «ما بازیکنان بزرگی جذب کرده‌ایم. شیث رضایی، آرفی، شیری، اکبری، زارعی و بائو بازیکنان بزرگی هستند و البته جویای نام! شاید آرزوی هر تیمی باشد که آنها را به تیم خود بیاورد. تصور می‌کنم که آینده روشنی در انتظار ماست.»
از بین بازیکنانی هم که از تیم رفتند، انصاری‌فرد فقط در مورد پژمان نوری متاسف است: «واعظی، زارعی، نوری، خیرخواه و نیکبخت از جمع ما جدا شده‌اند و البته در این بین ما تمایلی در مورد جدایی نوری نداشتیم ولی خودش این تصمیم را گرفت و راهی ملوان شد.»
عبدی شناسنامه پرسپولیس است
اما روند انتخاب حسین عبدی به عنوان مربی: «با تصمیم کمیته فنی و هیات مدیره حسین عبدی به عنوان مربی پرسپولیس و دستیار سرمربی خارجی انتخاب شده است. او دانش خوبی دارد و امیدواریم که او بتواند همراه با سرمربی خارجی به پرسپولیس کمک کند. عبدی جزیی از شناسنامه پرسپولیس است و در سال‌های گذشته زحمات زیادی برای این تیم کشیده است.»
تحقیق کردیم سانس به درد نمی‌خورد
انصاری‌فرد که تا دیروز برای آوردن سانس مربی اسپانیایی به پرسپولیس تلاش می‌کرد ناگهان تغییرعقیده داد: «سانس را منتفی کردیم. چند مربی دیگر را زیر نظر داریم. سانس سال‌هاست که مربیگری نکرده و از فوتبال دور بوده است. پنج سال است که جایی نبوده. ما تحقیق کردیم و فهمیدیم سوابق تحصیلی، پزشکی و موارد دیگری که در مورد او منتشر شده بود، صحت ندارد! و این مربی از معیارهای ما خارج است. در حال حاضر قصد داریم تا ضمن در نظر گرفتن شرایط و سطح کیفی گزینه‌های مد‌نظر سرمربیگری پرسپولیس، در مورد حد و حدود مباحث مالی قرارداد هم نظارت و دقت بیشتری داشته باشیم و همین کار را دشوارتر می‌کند.»
با کریمی ضمنی صحبت کرده‌ایم
اما یکی از مهمترین مساله‌‌های پرسپولیس ماندن یا رفتن علی کریمی است. انصاری‌فرد از شروع مذاکرات با او می‌گوید: «صحبت‌های ضمنی با علی کریمی داشتیم و قرار است او یکشنبه به صورت حضوری با من مذاکره کند. خبر پیشنهادات خارجی در مورد کریمی را فقط در بعضی از روزنامه‌ها دیدم و حتی نمی‌دانم که او برای تمدید قرارداد با پرسپولیس چقدر می‌خواهد. در مورد محسن خلیلی هم باید بگوییم که نظرات و پیشنهادات مالی و خواسته‌هایش را شنیدم و آن را به باشگاه اعلام کردم ولی هنوز پاسخی به ما داده نشده است!»
با میثاق معمارزاده هم جلسه حضوری داشته‌ام ولی متاسفانه در برخی روزنامه‌ها می‌بینم که گفته است هنوز تماسی با او گرفته نشده است! رحمان رضایی را نمی‌خواستیم و باشگاه تمایلی به ماندن او نداشت.
نیکبخت مسایل را طور دیگری بیان می‌کند
اما چرا پرسپولیس بازیکنی مثل نیکبخت را که قرارداد هم داشته رد کرده است: «نیکبخت واحدی شرایطی مشابه بسیاری از بازیکنان دیگر داشت. ما به طور رسمی به نیکبخت گفتیم که باشگاه تمایلی به ماندن وی در تیم دارد ولی او به صراحت گفت که می‌خواهد برای فصل آینده خارج از تهران بازی کند. ما در حضور یک شاهد با هم صحبت کردیم ولی او مسایل را طور دیگری بیان می‌کند.»
او به موارد دیگر هم اشاره می‌کند. بازیکنانی که به گفته او برای پرسپولیس ناز می‌کنند: «برای مثال بازیکنان دیگری مثل حسین بادامکی و برخی دیگر که به نام آنها اشاره کردم هم با ما مذاکره کردند و رفته‌اند که جواب بدهند. البته موبایل آنها خاموش است و حتی یک تماس هم با باشگاه نمی‌گیرند و ما هم نمی‌توانیم برای حضور آنها در تیم التماس کنیم! واقعا تیم بزرگی مثل پرسپولیس اینقدر بدبخت شده که برای تمدید قرارداد با بازیکنان مختلفی در این سطح، چنین سرنوشتی را داشته باشد؟!
یک عراقی می‌خریم
یک بازیکن عراقی را به زودی جذب می‌کنیم. از چهار سهمیه خارجی که داریم فقط با آرفی قرارداد بسته‌ایم. با تحقیقات و مذاکراتی که داشتیم به احتمال فراوان یک هافبک عراقی می‌گیریم.
تمایلی برای اسپانسرها وجود ندارد
و بالاخره مساله آخر حمایت کننده مالی باشگاه است: «مذاکراتی را با چند شرکت داخلی و خارجی انجام داده‌ایم ولی متاسفانه با توجه به شرایط اقتصادی و بازار کشور شرکت‌های داخلی تمایلی برای اسپانسرینگ پرسپولیس ندارند. در این رابطه با تکیه بر ارتباطات با گزینه‌های مختلف خارجی مذاکرات بیشتری داشتیم و تلاش می‌کنیم تا بهترین آنها را در نظر بگیریم. البته باز هم تاکید می‌کنم که حتی شرکت‌های خارجی هم بنا بر حرفه اقتصادی، حاضر به قبول این مسوولیت نیستند و اگر هم می‌آیند، تنها به خاطر ارتباط‌هایی است که با آنها داریم، به هر حال به هواداران اطمینان می‌دهم که تیم پرقدرت و خوبی را درست کنیم و به‌رغم کارشکنی‌ها پرسپولیس را قهرمان کنیم.»
 

 

                         لطفا درخصوص این خبر نظر دهید 

                         برای دیدن بقیه اخبار در قسمت آخرین  

                   اخبارازدنیای فوتبال روی خبر مربوطه کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد