فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

وقتی کریمی همه را دور زد


دنیای فوتبال:احتمالا یک اشتباهی در این میان رخ داده چون وقتی انصاری‌فرد پیگیری کرد تا بداند چه اتفاقی افتاده که کریمی قرار را فراموش کرده متوجه شد که جادوگر به جای حضور در دفتر مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به ساختمانی در دو کوچه بالاتر رفته است ساختمانی که کریمی به جای باشگاه پرسپولیس به آنجا رفته بود باشگاه استیل‌آذین بود.

از چند روز قبل این خبر منتشر شد که علی کریمی دیگر تمایلی به ماندن در پرسپولیس نداشته و باتوجه به رابطه بسیار خوبش با حسین هدایتی به استیل‌آذین خواهد پیوست. در این رابطه حتی این خبر نیز وجود داشت که هدایتی برای یک فصل بازی به کریمی یک میلیارد تومان پیشنهاد داده است. 

الاهلی
الاهلی امارات یکی از اصلی‌ترین مشتری‌های علی کریمی است و پس از پایان فصل گذشته به سرعت پیشنهاد خود را برای جذب جادوگر مطرح کرد. این تیم اماراتی حاضر است مبلغ 300/1 هزار دلار برای یک فصل به ستاره فوتبال ایران بپردازد اما کریمی که به هدایتی قول داده بود تا فصل بعد را در تیم او بازی کند تا این لحظه جوابی به پیشنهاد تیم مورد علاقه‌اش الاهلی نداده است. با اینحال روزگذشته مشخص شد که الاهلی باز هم اولین و نزدیک‌ترین شانس برای انتقال کریمی است.
استیلیاما جالب است بدانید که علی کریمی با مسئولان استیل‌آذین نیز به توافق نرسید. این خبر در حالی منتشر می‌شود که همگان حتی مسئولان و هواداران پرسپولیس دیگر باور کرده بودند که سال بعد باید شاهد درخشش ستاره تیمشان با لباس استیل‌آذین باشند اما آنچه باعث شده که کریمی با استیل‌‌آذین به توافق نرسد حضور حمید استیلی است. روزگذشته حمید استیلی از جانب حسین هدایتی حکم سرمربیگری در استیل‌آذین را دریافت کرد و همین موضوع باعث شد تا علی کریمی از این تیم دور شود. البته استیلی آنقدر باهوش و زرنگ هست که پس از دریافت حکم از هدایتی نام علی کریمی را به‌عنوان یکی از بازیکنان اصلی فصل آینده در لیست خرید استیل‌آذین قرار دهد. از آن سو علی کریمی در محافل خصوصی به برخی دوستان نزدیکش اعلام کرده که با وجود استیلی در استیل‌آذین تمایلی به رفتن به این تیم ندارد. هر چند استیلی و هدایتی قصد دارند کریمی را از آخرین تصمیمش منصرف کنند اما یکی از ویژگی‌های شخصیتی او یک‌دندگی مفرط است و همین کار را برای استیل‌آذین به‌شدت دشوار کرده است.

پرسپولیس
علی کریمی چند روز قبل به‌طور رسمی اعلام کرد که انصاری‌فرد تمایلی به ماندن او در پرسپولیس ندارد اما آنهایی که ماجرا را از نزدیک نگاه می‌کردند با رد این موضوع حرف‌های کریمی را بهانه‌ای برای عدم عقد قرارداد مجدد با پرسپولیس دانسته و پیشنهاد استیل‌آذین را اصلی‌ترین دلیل عدم علاقه اش به ماندن در پرسپولیس عنوان کردند. کریمی یکی از دوستان نزدیک هدایتی است که حتی به واسطه حضور او در هیات‌مدیره به پرسپولیس آمد. پس از جدایی هدایتی از پرسپولیس و باز شدن اختلافات انصاری‌فرد و کریمی، صحبت‌های اولیه برای حضور او در استیل‌آذین انجام شده بود. با این حال هر چه انصاری‌فرد اصرار کرد که به‌شدت می‌خواهد کریمی را در پرسپولیس نگه دارد کسی به او پاسخی نداده و انگار حرف‌هایش را نشنیدند.
می‌گویند حبیب کاشانی اکنون این وظیفه را به عهده گرفته تا علی کریمی را برای رفتن به استیل‌آذین متقاعد کند. شاید روحیه و رفتار کاشانی چاره‌ساز شده و جادوگر کمی از موضعش پایین بیاید.

علی کریمی به احتمال خیلی زیاد فصل بعد را در خارج از ایران و در تیم الاهلی امارات سپری خواهد کرد. شاید این بهترین اتفاق برای مسئولان و هواداران پرسپولیس باشد که طاقت ندارند ستاره محبوبشان را در لباسی غیر از پرسپولیس ببینند. البته در این میان این شایعه نیز شنیده می‌شود که احتمال بازگشت هدایتی به پرسپولیس این روزها افزایش یافته و شاید همین موضوع کریمی را نیز بار دیگر به پرسپولیس بکشاند.

 

 

                         لطفا درخصوص این خبر نظر دهید 

                         برای دیدن بقیه اخبار در قسمت آخرین  

                   اخبارازدنیای فوتبال روی خبر مربوطه کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد