فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فیفا پاسخ نامه فدراسیون فوتبال ایران را داد


دنیای فوتبال:فدراسیون بین‌المللی فوتبال(فیفا) با ارسال نامه‌ای به فدراسیون فوتبال ایران نظر خود در مورد مچ‌بندهای سبز بازیکنان تیم ملی اعلام کرد.

فیفا طی نامه‌ای به فدراسیون فوتبال ایران ضمن تشکر در پاسخ سریع و توضیحات فدراسیون ایران اعلام کرده، با توجه به اینکه مسوولیت برگزاری این مسابقات (ایران ـ کره‌ی جنوبی) برعهده فیفاست، برهمین اساس مسوول رسیدگی به این گونه مشکلات به طور کلی برعهده فیفا است. ضمن اینکه مسابقاتی که توسط فدراسیون‌های عضو برگزار می‌شود، رسیدگی موضوعات از این قبیل متوجه خود فدراسیون‌ها خواهد بود.

فدراسیون بین‌المللی فوتبال با توجه به درخواست فدراسیون ایران مبنی بر توجه فیفا به حقایق خبری به جای شایعات، مجددا از همکاری ارزشمند فدراسیون ایران در این موضوع مراتب تشکر خود را اعلام داشته است.

به گزارش ایسنا؛ اخیرا فیفا در نامه‌ای به فدارسیون فوتبال ایران درخصوص استفاده شش بازیکن تیم ملی از مچ‌بند سبز در دیدار برابر کره جنوبی خواستار توضیح درباره‌ی شایعاتی مبنی بر برخورد فدراسیون فوتبال ایران با این بازیکنان شده بود که فدراسیون ایران نیز با استناد به بند 6 کد اخلاقی فیفا خواستار توجه فدراسیون جهانی به این موضوع شده بود.  

 

                         لطفا درخصوص این خبر نظر دهید 

                         برای دیدن بقیه اخبار در قسمت آخرین  

                   اخبارازدنیای فوتبال روی خبر مربوطه کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد