فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

قطبی برنامه 4 ساله خود را به فدراسیون داد


دنیای فوتبال:سرمربی تیم ملی فوتبال از ارائه برنامه 4 ساله اش به فدراسیون فوتبال خبر داد.

نشست خبری افشین قطبی امروز ساعت 14 در فدراسیون فوتبال برگزار شد و سرمربی تیم ملی در این نشست گفت :برای تصمیم گیری درباره ادامه همکاری با تیم ملی، فدراسیون از من برنامه ای طولانی مدت خواسته بود که آن را تنظیم و ارائه کردم .

وی افزود:در این برنامه همه راهکارها برای پیشرفت فوتبال کشور که به قهرمانی در جام ملت های آسیا 2011 و صعود به جام جهانی 2014 منتهی می شود، در نظر گرفته شده است . 

سرمربی تیم ملی ایران درباره اتفاق‌هایی که برای تیم ملی رخ داده ، عنوان کرد: ‌اختلاف ما با تیم‌های بزرگ را به سادگی می‌توان مشاهده کرد ؛ کره جنوبی ستاره‌اش در بهترین تیم دنیا بازی می‌کند و تجربه حضور در فینال لیگ قهرمانان را دارد در حالی که لژیونر‌های ایران در تیم‌های خارجی فقط برای نجات تیمشان بازی می‌کنند و برخی نیز نیمکت نشین هستند. 

وی افزود :در مسابقه‌ای که با کره داشتیم همین نفرات ما تا آخرین دقیقه پیروز بودند که با حرکت استثنایی پارک جی سونگ بازی به تساوی کشیده شد ، از رسانه‌ها و کارشناسان خواهش می‌کنم که با شفافیت عقیده داده و منطقی صحبت کنند.

قطبی گفت : من به این تیم ملی، به این فدراسیون، به همه بازیکنان، کادر فنی، تدارکات و گروه پزشکی افتخار می‌کنم. 

در شش هفته گذشته همه آنها نهایت انرژی خود را برای موفقیت تیم ملی گذاشتند تا ما به جام جهانی صعود کنیم و تا 9 دقیقه پایانی با کره جنوبی ما فاصله‌ای با آفریقای جنوبی نداشتیم.

سرمربی تیم ملی ایران گفت : واقعا هر ثانیه از اول تا آخر احساسم این بود که ما کیفیت لازم برای صعود به جام جهانی را داریم. 

من مسئولیت این ناکامی را می‌پذیرم و از تک تک مردم عذرخواهی می کنم و دست مردم ایران را می‌بوسم.

قطبی ادامه داد: همه تمرکز و انرژی که در وجدان همه ما این بود که در سه بازی گذشته پیروز شویم ، هرچه خدا به من توانایی داده بود در آن مسابقات گذاشتم و به کاری که کردم افتخار می‌کنم اما دوباره از اینکه به جام جهانی نرفتیم عذرخواهی می‌کنم.

وی گفت: در پایان هر مسابقه روبروی تلویزیون نشستن و درباره مسابقات حرف زدن کار ساده‌ای است اما واقعیت این است که در 11روز ما سه مسابقه حساس برگزار و 40 ساعت پرواز کردیم اما در همه ثانیه‌های این سفرهایمان نهایت تلاش خود را گذاشتیم تا مردم خوشحال شوند.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران خاطرنشان کرد: اگر ما کمی از قبل از صحبت کردن فکر کنیم حرف هایمان متفاوت خواهد شد چون سه بازی تیم ملی نشان داد که کیفیت بین المللی داریم.

 از کاپیتان تیم ملی مهدی مهدوی کیا تا احسان حاجی صفی جوان ترین بازیکن که همه انرژیشان را برای تیم ملی گذاشتند تشکر می‌کنم.

قطبی گفت: در هر سه بازی من بهترین ترکیب را به میدان فرستادم و بازیکنانی که بیشترین تجربه داشتند روانه میدان کردم.

چون انتظارات و استرس در آن سه مسابقه خیلی بالا بود به همین علت نفرات با تجربه را به میدان فرستادم. 

عده ای انتقاد دارند که چرا من کسانی که در لیگ بهتر بودند را به میدان نفرستادم یا اینکه چرا بازیکنان جوان را کمتر به بازی گرفتم اما دو بازی مهم در خارج از خانه که خیلی مهم بودند فرصت ریسک را از من گرفته بودند به همین علت مهره‌های با تجربه را به میدان فرستادم و اگر فرصت بیشتر بود حتما از جوانترها نیز استفاده می‌کردم.  

 

                         لطفا درخصوص این خبر نظر دهید 

                         برای دیدن بقیه اخبار در قسمت آخرین  

                   اخبارازدنیای فوتبال روی خبر مربوطه کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد