فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

عزیزی: به جای کار کردن به دنبال حماسه و معجزه هستیم


دنیای فوتبال: بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال گفت: به جای کار کردن در فوتبال به دنبال حماسه و معجزه هستیم.

خداداد عزیزی اظهار داشت: باید مانند کره و ژاپن و حتی عرب ها کار کنیم نه اینکه توقع داشته باشیم با معجزه به موفقیت برسیم. با حماسه فقط یک بار می توان به جام جهانی رفت؛ ولی ما همواره به دنبال این کارها هستیم.
بازیکن تیم ملی ایران در جام جهانی 98 فرانسه ادامه داد: باید به دنبال نقاط ضعف و مشکلات باشیم تا فوتبال ایران از این ضعف نجات پیدا کند. عادت کردیم هر 20 سال یک بار به جام جهانی برویم و 20 سال استراحت کنیم این برچسب 20 سالگی به پیشانی ما خورده است.
عزیزی در مورد این که مقصر این ناکامی را چه کسی می داند گفت: ساختار فوتبال ایران ایراد دارد. در لیگ قهرمانان آسیا هر 4 نماینده ایران ناکام ماندند و فقط یک نماینده توانست به مرحله حذفی راه پیدا کند.ایران زمانی قدرت اول فوتبال آسیا بود؛ اما اکنون تیم ما حتی به سختی در بین 5 تیم اول این قاره قرار می گیرد. ژاپن ،کره جنوبی، استرالیا و حتی عربستان از ما برترند. هر 4 نماینده فوتبال عربستان در دور اول رقابت های آسیایی موفق بودند. امروز حتی کره شمالی و بحرین نیز از ما جلو زده اند.
وی با اشاره به آینده فوتبال ایران عنوان کرد: باید کارشناسان این ناکامی را ریشه یابی کنند. اگر نیاز به یک مربی خارجی مطرح داریم همین امروز این کار انجام شود و تیم را 3 سال به دست او بدهند. فکر هم نکنیم فقط فرگوسن و مورینیو مطرح هستند مربیان با کارنامه درخشان زیادند. مربیان آلمانی، برزیلی و فرانسوی متعددی هستند که می توانند به فوتبال ایران کمک کنند. 
 

 

 

                          لطفا درخصوص این خبر نظر دهید 

                         برای دیدن بقیه اخبار در قسمت آخرین  

                   اخبارازدنیای فوتبال روی خبر مربوطه کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد