فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

قطبی‌: مسئولیت شکست را می‌پذیرم


دنیای فوتبال: سرمربی تیم ملی فوتبال گفت: به عنوان سرمربی تیم مسئولیت شکست در رسیدن به جام جهانی را قبول می‌کنم.

افشین قطبی در باره عدم صعود ایران به جام جهانی اظهار داشت: شرمنده مردم ایران شدم که نتوانستم قولم را عملی کنم. البته من در شرایط سختی تیم ملی را تحویل گرفتم.
وی افزود: زمانی تیم ملی را در اختیار گرفتم که 6 امتیاز داشت و بازگرداندن روحیه به این تیم کار ساده‌ای نبود؛ اما با تلاش خود بازیکنان و سازماندهی خوب در وضعیت مناسبی قرار گرفتیم و معتقدم در این سه بازی سربلند شدیم.
قطبی تاکید کرد: از روزی که سرمربی تیم ملی شدم به همه مردم ایران قول دادم که تیم را به جام جهانی می‌برم؛ اما شرمنده هستم. گاهی مسایل سازماندهی شده فنی و روحی برای رسیدن به هدف کافی نیست و شانس هم مورد نیاز است.
سرمربی تیم ملی در باره جریان بازی مقابل کره جنوبی عنوان کرد:‌ در جریان بازی یک بر صفر برنده بودیم. من سال ها در کره جنوبی زندگی کرده‌ام و می‌دانم دفاعی بازی کردن در سئول یعنی مرگ. گرچه روی گلی که دریافت کردیم آنها سه نفر بودند و ما 6 نفر.
قطبی ادامه داد: پارک جی سونگ با بخت و اقبال توپ را تصاحب کرد و در نهایت ضربه آخر را به ما زد.
وی در باره تصمیم AFC و فیفا مبنی بر عدم همزمانی دیدارهای این گروه گفت: AFC و فیفا در حق فوتبال ایران کوتاهی کردند و معتقدم اگر بازی‌های این گروه همزمان برگزار می‌شد، کره شمالی و عربستان مقابل یکدیگر با استرس بازی می‌کردند.به هر حال به عنوان سرمربی این شکست را می‌پذیرم.
قطبی خاطرنشان کرد: در فوتبال ملی ایران ساختاری درست کرده‌ایم که می‌تواند در آینده نکات مثبتی را داشته باشد. 
 

 

 

                          لطفا درخصوص این خبر نظر دهید 

                         برای دیدن بقیه اخبار در قسمت آخرین  

                   اخبارازدنیای فوتبال روی خبر مربوطه کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد