فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

حجازی: تعویض‌های قطبی مقابل کره جنوبی اشکال داشت


دنیای فوتبال: سرمربی اسبق تیم فوتبال استقلال تهران گفت: تیم ملی در نیمه اول بازی بسیار خوبی مقابل کره‌جنوبی انجام داد؛ اما تعویض‌های ما اشکال داشت.

ناصر حجازی اظهار داشت: باید واقعیت‌ها را گفت. تیم ملی در نیمه اول برابر کره جنوبی یک بازی استثنایی انجام داد و حریف حرفی برای گفتن نداشت؛ اما در نیمه دوم باوجود آنکه کره از انگیزه زیادی برخوردار نبود، نمی‌خواست در خانه خودش بازنده شود و با حملاتی که انجام داد توانست گل مساوی را به ثمر برساند.
وی ادامه داد: از قبل هم گفته بودم با نود دقیقه دویدن هیچ کس نمی‌میرد و بازیکنان این تلاش را انجام دادند؛ اما در نهایت به دلیل عقب‌کشیدن در نیمه دوم پیروزی را از دست دادیم. هر چند ما بیرون از گود هستیم و بدون استرس مسابقه را تماشا کردیم.
دروازه بان سابق تیم ملی تاکید کرد: تفسیر مسابقه پس از پایان آن نیز کار آسانی است؛ اما مجبورم بگویم تعویض‌های ما در این دیدار اشکال داشت.
حجازی تاکید کرد: نمی‌دانم چرا برهانی به زمین رفت. آیا قرار بود ما گل دوم را به کره بزنیم؟ بهتر بود به جای برهانی یک هافبک جنگنده و دونده مانند حسین کاظمی به میدان می رفت تا تمام میانه زمین را از آن خود کنیم. کره جنوبی تیمی نیست که بتوانیم چند گل به آن بزنیم.
وی افزود: حتی می‌توانستیم محمدرضا خلعتبری را هم به میدان بیاوریم زیرا در 20 دقیقه به پایان بازی یک بر صفر پیروز شده بودیم.
حجازی با اشاره به شیوه بازی کره جنوبی در نیمه دوم عنوان کرد: این تیم می‌توانست در نیمه دوم گل‌های بیشتری به ما بزند هر چند معتقدم ما خوب بودیم؛ اما اگر کره نیاز به پیروزی داشت، شیوه بازی به شکل دیگری رقم می‌خورد.
سرمربی اسبق استقلال تصریح کرد: می‌خواهم بپرسم چرا کار تیم ملی باید به اما و اگر کشیده شود آنهم در شرایطی که از 10 تیم آسیایی 4 تیم مستقیم به جام جهانی می‌روند؟ باید پرسید چه بلایی بر سر فوتبال ما آمده است که به چنین روزی افتاد‌ه‌ایم. 
 

 

                          لطفا درخصوص این خبر نظر دهید 

                         برای دیدن بقیه اخبار در قسمت آخرین  

                   اخبارازدنیای فوتبال روی خبر مربوطه کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد