فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

جام کنفدراسیون‌ها / مصر قهرمان جهان را شکست داد


دنیای فوتبال: تیم فوتبال مصر شب گذشته با پیروزی مقابل ایتالیا قهرمان جام جهانی 2006 آلمان به یک افتخار بزرگ دست پیدا کرد.

در ادامه مسابقات جام کنفدراسیون‌ها و از گروه دوم این مسابقات تیم فوتبال مصر با پیروزی بر قهرمان جام جهانی 2006 دست به کار بزرگی زد و ایتالیا را یک بر صفر شکست داد.
تک گل مصر را در دقیقه 40 محمد هوموس به ثمر رساند و در ادامه مسابقه ایتالیایی‌ها به خصوص در نیمه دوم فشار حملات خود را بیشتر کردند، اما کاری از پیش نبرده و این مسابقه را در نهایت با یک گل واگذار کردند.
در دیگر مسابقه شب گذشته در گروه دوم، تیم ملی برزیل با 3 گل فیلیپ ملو در دقیقه 7، روبینیو در دقیقه 20 و سیسناندو در دقیقه 62 تیم ملی آمریکا را شکست داد.
آمریکا در این مسابقه و در پی اخراج ساشا کلیستون در دقیقه 58، ده نفره به کار خود ادامه داد.
در این گروه برزیل با 6 امتیاز صعودش به مرحله نیمه نهایی را قطعی کرد و ایتالیا و مصر هر کدام با 3 امتیاز و بنابر تفاضل گل به ترتیب در رده‌های دوم و سوم قرار گرفتند.
دیدارهای روز آخر این مرحله در گروه دوم یکشنبه آینده برگزار می‌شود و در یک دیدار بسیار حساس برزیل و ایتالیا به نوعی فینال جام جهانی 1994 آمریکا را تکرار می‌کنند و در دیگر دیدار این گروه مصر مقابل آمریکا به میدان می‌رود.
تیم‌های ملی برزیل و فرانسه با کسب 2 عنوان قهرمانی از پرافتخارترین تیم‌های جام کنفدراسیون‌ها به شمار می‌روند که با توجه به غیبت فرانسه در این مسابقات اگر برزیل قهرمان این مسابقات شود با 3 عنوان قهرمانی پرافتخارترین تیم مسابقات خواهد شد. 
 

 

                          لطفا درخصوص این خبر نظر دهید 

                         برای دیدن بقیه اخبار در قسمت آخرین  

                   اخبارازدنیای فوتبال روی خبر مربوطه کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد