فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

افتضاح سازمان تربیت بدنی / ایـران جام ‌جهانی 2010 را از دست داد


دنیای فوتبال:کره شمالی با تساوی بدون گل در عربستان بعد از 44 سال بار دیگر به جام جهانی رفت و تیم ملی فوتبال ایران در حالی که می‌توانست راحت‌تر از هر دوره‌ی دیگری به جام‌جهانی فوتبال برود از رسیدن به رقابت‌های جام‌جهانی آفریقای جنوبی بازماند.

در آخرین بازی گروه دو انتخابی جام جهانی 2010 در آسیا دو تیم عربستان و کره شمالی در ورزشگاه شاه فهد به مصاف هم رفتند که درپایان به تساوی بدون گل رسیدند.

بعد از تساوی 1-1 ایران در کره جنوبی، یک برد می توانست یکی از دو تیم عربستان و کره شمالی را به طور مستقیم به جام جهانی برساند و باعث حذف دیگری شود اما، با تساوی به دست آمده دو تیم شانس حضور در آفریقای جنوبی را زنده نگه داشتند.

عربستان در اغلب دقایق بازی بر زمین مسلط بود اما، کره شمالی با همان سیستم دفاعی خود راه نفوذ میزبان را سخت کرده بود.

کره شمالی در دقایق تلف شده بازی کیم یونگ جون را هم با کارت قرمز از دست داد اما توانست با همین یک امتیاز پایین تر از کره جنوبی به عنوان تیم دوم گروه دو به جام جهانی راه پیدا کند.

به این ترتیب عربستان تیم سوم شد تا در دو بازی رفت و برگشت پلی آف در ماه شهریوربا بحرین روبرو شود.

ایران هم در مقام چهارم گروه پنج تیمی از رسیدن به جام جهانی 2010 بازماند و همراه امارات که حذف زودهنگامی داشت برای چهار سال از مهمترین تورنمنت جهان دور ماند.

برنده دیدار پلی آف آسیا با نیوزلند دو دیدار رفت و برگشت برگزار می کند تا تیم برنده در آفریقای جنوبی باشد.

در آخرین بازی گروه یک انتخابی جام جهانی 2010 دو تیم بحرین و ازبکستان به مصاف هم رفتند که میزبان با گل محمد عبدوالرحمن در دقیقه 74 به برتری رسید.

 آقای علی آبادی زمانی که دادکان را از فدراسیون فوتبال برکنار کردی مدعی بودی تیم ملی باید در جام جهانی مکزیک و پرتقال را ببرد!!!! اما حالا به جام جهانی هم نرفتید!بی شک عامل اصلی افتضاح در فوتبال ایران جنابعالی هستید که با دخالت و نصب اشخاصی مثل کفاشیان که بله قربان گوی جنابعالی بوده و حاضرند به خاطر پست و مقام هرکاری بکنند.لطفا سریعتر کنار بروید سریعتر لطفا!!!

 

                          لطفا درخصوص این خبر نظر دهید 

                         برای دیدن بقیه اخبار در قسمت آخرین  

                   اخبارازدنیای فوتبال روی خبر مربوطه کلیک کنید

نظرات 2 + ارسال نظر
مدیر وبلاگ پنج‌شنبه 28 خرداد 1388 ساعت 13:11 http://linkdon.blogsky.com

چنانچه تمایل به ثبت وبلاگ خود در لینکستان ما هستین ما را با نام بزگترین لینکدان ایرانی لینک کنین و در قسمت نظرات به ما خبر بدین


با تشکر مدیر وبلاگ

مریم و سعید و سروش پنج‌شنبه 28 خرداد 1388 ساعت 13:13 http://saghf.blogsky.com

دکتر ابراهیم یزدی دبیر کل نهضت آزادی در بیمارستان دستگیر شد.



به علاوه افراد زیر نیز جزء بازداشت شدگان هستند:



سعید لیلاز، محمد رضا جلایى پور، علی محقر (معاون پارلمانی وزارت کشور در دولت خاتمی و یکی از اعضای ستاد موسوی)، محمد توسلی.محمد عطریانفر، محمد علی ابطحی، سعید حجاریان، بهزاد نبوی، محسن امین‌زاده، جهانبخش خانجانی، عبدالفتاح سلطانی، حسین زمان و سعید الله بهداشتی.مصطفی تاج‌زاده، محسن میردامادی، محمد رضا خاتمی، صفائی‌فراهانی، عبدالله رمضان‌زاده، زهرا آقاجری، سعید شریعتی، کریم ارغنده‌پور، علی باقری، جواد امام، احمد زیدآبادی، کیوان صمیمی، هدی صابر، تقی رحمانی، رضا علیجانی، عماد بهاور، احمد افجه‌ای، علی مهرداد، سعید زراعت کار و روح الله شفیعی.

تعدادی از این افراد بازداشتی که عمدتاً وابسته به سه گروه جبهه مشارکت، سازمان مجاهدین انقلاب و طیف موسوم به ملی ـ مذهبی هستند (افرادی چون محمد رضا خاتمی و زهرا آقاجری) با پیگیری‌های علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی آزاد شده‌اند.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد