فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

انصــاری‌فرد ابقا شـد!

 

دنیای فوتبال:آخرین جلسه هیات مدیره باشگاه پرسپولیس باعث شد تا تکلیف خیلی چیزها مشخص شود. در شرایطی که طبق حکم محمد علی‌آبادی، هیات مدیره پرسپولیس دچار تغییر و تحول شده بود، بار دیگر اتفاقاتی افتاد تا در معادله چند مجهولی سرخ‌ها چند نقطه ابهام تازه به وجود آید.

همه دعوت شدند جز هدایتی و کاشانی
آخرین جلسه هیات مدیره پرسپولیس با حضور عباس انصاری‌فرد، مجید فرخزادی، محمد آخوندی و حسین نژادفلاح در سازمان تربیت بدنی برگزار شد.
عجیب‌ترین نکته در مورد برگزاری این جلسه این بود که هیچ تماسی با حسین هدایتی و حبیب کاشانی گرفته نشد تا این دو غایبان بزرگ هیات مدیره سرخ‌ها باشند. در حالی که حبیب کاشانی چندی پیش با حکم علی‌آبادی به هیات مدیره پرسپولیس و حتی مدیرعاملی این باشگاه رسیده بود، غیبت او جای سوال‌ داشت.
کاشانی که گمان می‌کرد در اولین جلسه هیات مدیره پرسپولیس می‌تواند حکم مدیرعاملی خود را دریافت کند، حتی از برگزاری این جلسه نیز خبری نداشت و بر این باور بود که اگر اتفاقی بیفتد، حتما از طریق هیات مدیره و رییس سازمان تربیت بدنی در جریان قرار می‌گیرد.
از سوی دیگر حسین هدایتی هم همچنان در ماجراها و اتفاقات پرسپولیس بازی داده نشد. رییس هیات مدیره پرسپولیس که قرار بود همراه علی سعیدلو و حبیب کاشانی به این باشگاه بازگردد، با توجه به تصمیمات مسوولان ذیربط در جلسه هیات مدیره پرسپولیس غایب بود تا در کمال تعجب جلسه هیات مدیره با چهار عضو (عدد زوج) برگزار شود.
حمایت‌های علی‌آبادی از انصاری‌فرد!
یکی از عجیب‌ترین اتفاقات جلسه هیات مدیره پرسپولیس حمایت محمد علی‌آبادی از عباس انصاری‌فرد بود.
در حالی که قبلا شنیده می‌شد علی‌آبادی از انصاری‌فرد خواسته تا استعفا بدهد، در این جلسه خبری از برکناری مدیرعامل پرسپولیس نبود و نکته جالب اینکه او به شدت مورد توجه و حمایت رییس سازمان تربیت بدنی قرار گرفت.
رییس مجمع باشگاه پرسپولیس در این جلسه از انصاری‌فرد خواست تا با قدرت به کارش در پرسپولیس ادامه دهد و به مسایل به وجود آمده توجهی نداشته باشد.
نکته قابل توجه این بود که پس از صحبت‌های علی‌آبادی بعضی از اعضای هیات مدیره خیلی زود تغییر موضع دادند و اعلام کردند که از این پس از انصاری‌فرد حمایت بیشتری خواهند کرد.
انصاری‌فرد اسپانسر و سرمربی خارجی می‌آورد
عباس انصاری‌فرد پس از شنیدن صحبت‌های علی‌آبادی جان گرفت و با روحیه‌ای مضاعف در مورد برنامه‌هایش توضیحاتی ارائه کرد.
طبق شنیده‌های ما انصاری‌فرد در گفت‌وگو با علی‌آبادی اعلام کرده که به زودی یک اسپانسر جدید و پرقدرت را معرفی می‌کند. انصاری‌فرد که گویا توانسته اسپانسر خوبی پیدا کند، در ادامه توضیحاتش قول داد تا پس از جذب این اسپانسر، یک مربی بزرگ خارجی به تهران بیاورد.
نکته قابل توجه دیگر در مورد صحبت‌های انصاری‌فرد این بود که مدیرعامل پرسپولیس از خریدهایش برای علی‌آبادی صحبت کرد و قول داد تا پایان فصل نقل و انتقالات خریدهای خوبی را برای پرسپولیس انجام دهد و تیم خوب و پرقدرتی را روانه میدان کند.
کلمنته، اریکسون و گونش گزینه‌های جدید انصاری‌فرد!
عباس انصاری‌فرد قصد دارد تا از وجود مربیان خارجی برای پرسپولیس استفاده کند. انصاری‌فرد که از ابتدا به دنبال جذب سرمربی بزرگ خارجی برای پرسپولیس بوده، طبق شنیده‌ها به دنبال مذاکره با چند سرمربی بزرگ است.
آنطور که در این مورد اعلام شده کلمنته، اریکسون و گونش گزینه‌های احتمالی انصاری‌فرد برای تصدی سرمربیگری پرسپولیس هستند.
انصاری‌فرد که می‌داند پرداخت هزینه‌های سرسام‌آور یک سرمربی بزرگ خارجی در توان او نیست، با کمک گرفتن از مبالغ پرداختی اسپانسر جدید پرسپولیس قصد دارد تا سرمربی خارجی را جذب کند.
طبق شنیده‌های ما در حال حاضر مذاکراتی با چند مربی ایرانی نیز برای پذیرفتن سمت دستیاری سرمربی جدید پرسپولیس انجام شده که البته نام حمید استیلی و افشین پیروانی هرگز در این مورد عنوان نشده است.
نکته شنیدنی دیگر درخصوص کادرفنی مورد نظر انصاری‌فرد این است که او مذاکراتی را به صورت ایمیل با گونش انجام داده و این مربی ترکیه‌ای اعلام کرده که پس از دریافت یک میلیون دلار حاضر است برای مربیگری پرسپولیس وارد تهران شود.
انصاری‌فرد در اتاق مدیریت، کاشانی در شورای شهر
عباس انصاری‌فرد پس از جلسه با علی‌آبادی با خیال راحت‌تری در باشگاه پرسپولیس مشغول کار شد و بار دیگر وارد اتاق مدیریت باشگاه شد.
انصاری‌فرد که پس از شنیدن خبر مدیرعاملی حبیب کاشانی دست ودلش به کار نمی‌رفت، پس از جلسه با علی‌آبادی در باشگاه مشغول به کار شد و حتی کتاب‌هایش را برای جذب نفرات جدید آغاز کرد.
انصاری‌فرد که احساس می‌کرد در باشگاه پرسپولیس کارهای انجام شده زیادی دارد، حتی تصمیم گرفت تا در مراسم علی پروین به مناسبت ولادت حضرت زهرا (س) شرکت نکند و به رتق و فتق امورات باشگاه بپردازد.
از سوی دیگر حبیب کاشانی نیز با دلخوری کارش را در شورای شهر ادامه داد و روال عادی خود را پیش گرفت، در حالی که کاشانی می‌کوشید تا با توجه به شرایط و زمان کوتاهی که پیش‌رو دارد، تیم خوب و جدیدی را در پرسپولیس به وجود آورد، هرگز نتوانست این کار را انجام دهد. کاشانی می‌دانست که در پرسپولیس کار سختی را پیش‌رو دارد و به همین دلیل بود که او خیلی زود در مورد بستن تیم پرسپولیس و کادرفنی تصمیم‌گیری کرده بود.
کاشانی دیروز به همراه حمید استیلی با دعوت علی پروین راهی مراسم ولادت حضرتزهرا(س) شد و جالب اینکه هیچ جوابی به هواداران پرسپولیس و دوستداران فوتبال در مورد بازگشتش به پرسپولیس نداد.
سعیدلو همه چیز را تغییر می‌دهد؟
هیچ بعید نیست که با ورود علی سعیدلو به پرسپولیس اتفاقات جدیدی در این باشگاه بیفتد. اگر حکم سعیدلو به عنوان رییس مجمع باشگاه پرسپولیس اعلام شود، او به احتمال زیاد تغییراتی را در چارت مدیریتی این باشگاه به وجود خواهد آورد.
سعیدلو که هفته گذشته مذاکراتی را با کاشانی و هدایتی برای بازگشت به پرسپولیس انجام داده بود، احتمالا در صورت پذیرش ریاست مجمع باشگاه پرسپولیس در هیات مدیره این باشگاه تغییراتی را انجام خواهد داد.
نکته گفتنی دیگر در مورد ورود سعیدلو به باشگاه پرسپولیس این است که سعیدلو در گفت‌وگو با یکی از خبرگزاری‌ها از انتخاب سرمربی جدید و ایرانی صحبت کرده بود که البته این نیز با سیاست‌های انصاری‌فرد مغایرت دارد.
با تمام این حرف‌ها پرسپولیس در حال حاضر در شرایط خوبی قرار ندارد. تمرینات اکثر تیم‌هایی لیگ ‌برتری مثل استقلال، مس، سپاهان،‌ استقلال اهواز و ... آغاز شده است اما سرخ‌ها هنوز اندر خم یک کوچه هستند و حتی مدیرعامل خود را نمی‌شناسند. گذراندن تمرینات بدنسازی حداقل شش هفته زمان نیاز دارد و این در شرایطی است که پرسپولیس نه مربی دارد و نه بازیکن! جدا از اینها بازی‌های لیگ حدود شش هفته دیگر آغاز می‌شود.
وضعیت در پرسپولیس مساعد نیست و شنیده‌ها حکایت از آن دارد که کاشانی، هدایتی و استیلی دیگر تمایل چندانی برای بازگشت به این باشگاه ندارند. 

 

 

                         لطفا درخصوص این خبر نظر دهید 

                         برای دیدن بقیه اخبار در قسمت آخرین  

                   اخبارازدنیای فوتبال روی خبر مربوطه کلیک کنید

نظرات 1 + ارسال نظر
مهدی سه‌شنبه 26 خرداد 1388 ساعت 23:59 http://fa.chonoo.com

سلام،
اگر دوست داری از امکانات بیشتری استفاده کنید، از تکنولوژی روز در بلاگ خود بهره برید و آن را به سایت تبدیل کنید، به سایت زیر مراجعه کنید.
http://fa.chonoo.com
این سایت به غیر از امکانات پایه، امکاناتی از قبیل نظرسنجی برای مطالب، ارزیابی مطالب، عضویت برای سایت خویش، گالری تصاویر، آپلود فایل، ایجاد شناسنامه برای کاربران، صندوق پیام در به مانند GMail برای ارتباط بین کاربران، شمارنده‌ای در قدرت GoogleAnalytics و انجمن گفتگو را به رایگان در اختیار شما قرار می‌دهد.
از اینکه یک بار از این سیستم استفاده می‌کنید، ممنون.
موفق باشی...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد