فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

آخوندی به زور می خواهد در هیئت مدیره پرسپولیس بماند!


دنیای فوتبال:گفته می‌شود یکی دو عضو سابق هیات مدیره نقش فعالی در اصرار برای خداحافظی آخوندی از مجموعه پرسپولیس را دارند زیرا وی را یکی از دلایل هرج و مرج‌های مدیریتی در مجموعه باشگاه می‌دانند. 

بازگشت حبیب کاشانی به پرسپولیس و جایگاه مدیریت البته بزرگ‌ترین فاز پروژه تغییرات را دربرمی‌گیرد، اما تغییرات تنها به بازگشت کاشانی مربوط نمی‌شود. حضور دوباره علی سعیدلو در قامت رئیس مجمع و همه کاره پرسپولیس، یکی دیگر از این تغییرات است، اما بی تردید بازگشت حسین هدایتی به پرسپولیس در جایگاه سابق یعنی پست ریاست هیات مدیره، کلیدی‌ترین فاز پروژه تغییرات محسوب می شود.
حسین هدایتی که به طرز غیرمنتظره‌ای پیش از بازی سرخ‌ها در برابر بنیادکار ترجیح داد از سمت خود استعفا بدهد، در آستانه بازگشت قرار گرفته اما برخلاف دو نفر قبلی، حضور او با هزینه‌ها و پیش‌شرط‌های فراوانی روبروست.

هدایتی که فصل گذشته، بار اصلی هزینه‌های سرخ‌ها را برعهده داشت و قسمت اعظم هزینه‌ها نظیر تامین اعتبار قرارداد قطبی، کریمی و وینگادا را تقبل کرد، عنصری است که سازمان روی بازگشت او حساب فراوانی کرده چه آنکه می‌داند حضور آقای عابربانک در کابینه سرخ‌ها، حساب پرسپولیس را تضمین خواهد کرد و با حضور او پرسپولیس حداقل هیچ مشکل مالی نخواهد داشت.

اما بازگشت هدایتی چندان بی هزینه نیست. هدایتی برای بازگشت به پرسپولیس تاکید کرده که محمد آخوندی به هیچ عنوان نباید در هیات‌مدیره حضور داشته باشد و شرط اصلی اش برای بازگشت خروج سخنگوی جوان سازمان از کابینه سرخ است. هدایتی که یک فصل تمام آخوندی را در هیات‌مدیره تحمل کرده و اعتقاد دارد تمامی مسائل موجود در جلسات از کانال این عضو به ظاهر خنثی سرچشمه می گیرد و شاید اگر آخوندی در این جمع حضور نداشت، او با مصطفوی و انصاری فرد نیز به مشکل برنمی‌خورد.
نکته جالب اینکه شنیده می‌شود سایر اعضای تازه وارد هیات مدیره نیز با هدایتی در این زمینه موافقند.
گفته می‌شود یکی دو عضو سابق هیات مدیره نقش فعالی در اصرار برای خداحافظی آخوندی از مجموعه پرسپولیس را دارند زیرا وی را یکی از دلایل هرج و مرج‌های مدیریتی در مجموعه باشگاه می‌دانند.
واکنش آخوندی اما به این اتفاقات جالب است. در شرایطی که میان اعضای سابق و جدید در کنارگذاشتن آخوندی اتفاق نظر وجود دارد، اما خود آخوندی کماکان مصر به ادامه حضور در کابینه پرسپولیس است و می‌خواهد کماکان در هیات مدیره پرسپولیس حضور داشته باشد! 
 
 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد