فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

قطبی سرمربی استیل آذین می شود


دنیای فوتبال:قرار نبود این داستان رسانه‌ای شود. قرار هم نیست هدایتی و قطبی به توافق نهایی در شرایط فعلی برسند. استیل‌آذین با حسین هدایتی هم بخشی از فوتبال ایران هستند و حالا باید منتظر باشیم و ببینیم سرانجام چه پایانی براین داستان نوشته خواهد شد.

چیزی که مسلم است تصمیم مالک استیل برای درویترین قرارگرفتن باشگاهی است که در فضای پرهیاهوی پرسپولیس دارد آرام‌آرام کار خودش را می‌کند. راستی اگر هدایتی به پرسپولیس بازگشت تکلیف این گزارش چیست؟ 

 

خودتان را برای خواندن یک مطلب عجیب و غریب آماده کنید. اگر هنگام خواندن این گزارش احساس کردید سرتان گیج می‌رود و یا دچار حالتی خاص شده اید نفسی عمیق بکشید و دوباره ادامه بدهید. پیشاپیش از پیامدهای این گزارش سلب مسئولیت می‌کنیم. حسین هدایتی بالاخره به پرسپولیس باز می‌گردد یا خیر؟ نه! اشتباه نکنید. پاسخ به این سوال در مختصات گزارش فوق نمی‌گنجد. اگر چه گفته می‌شود هدایتی را باردیگر در ترکیب هیات مدیره پرسپولیس خواهیم دید ولی فضای انتخابات و ورود کاشانی به هیات مدیره باعث شده تا هرگونه نتیجه‌گیری به بعد از انتخابات موکول شود، اینجا، کلا همه چیز به انتخابات ربط دارد. حتی حسن آقا بقال ، سرکوچه ما هم منتظر است ببیند رئیس جمهور آینده چه کسی خواهد شد و بعد براساس آن چیدمان مغازه‌اش را تغییر دهد.

حسین هدایتی حالا تیمی را در اختیار دارد که یک تیم لیگ‌برتری محسوب می‌شود و اگر به دلایل اقتصادی امتیاز آن را به شهر یزد منتقل نکنند آنگاه خواب‌های زیادی برایش دیده است. او که برخی معتقدند دلیل حضورش در پرسپولیس بیشتر استفاده از عنصر شهرت بوده حالا آنقدر برنامه دارد که هرچه بخواهد در زیر مجموعه خود پیاده کند. اولین شایعه‌ای که به گوش رسید مذاکره باعلی دایی بود که تکانی به جامعه خبری داد( البته تکانش خیلی شدید نبود ما هنوز سرجایمان هستیم)

پیشنهاد نیوکاسل به دایی برای مدیریت فنی این باشگاه واقعا تکان دهنده بود تا دایی خیلی صریح به هدایتی بگوید؛«نه!» خبر خرید نیوکاسل توسط یک ایرانی و اقدام او برای جذب دایی که باعث شده سرمربی سابق تیم‌ملی از الان بلیت پرواز به انگلستان راه برای مذاکرات نهایی تهیه کند در آینده زوایای خاص خودش را نشان می‌دهد. اما مالک استیل آذین بی‌خیال شد. او می‌خواست از هر عنصری که می‌تواند تیمش را بیشتر در کانون خبری قراردهد استفاده کند.
به همین دلیل نشست و فکر کرد، البته بعضی وقت‌ها که از نشستن خسته می‌شد می‌ایستاد و فکر می‌کرد. نتیجه‌اش این شد که گوشی تلفن همراهش را برداشت در منوی خود دنبال یک شماره گشت.
نمی‌دانیم حاجی باقر توی ماشین خودش بود یا نه. خیلی هم مهم نیست. ولی وقتی شماره تلفن یک آشنا را روی مانیتور موبایل خود دید تصمیم گرفته پاسخ دهد، حسین هدایتی پشت خط بود. البته ما که آنجا نبودیم و فردا اگر کسی تصمیم گرفت تکذیب کند لطفا روی یخ بنویسد! برخی منابع به این نکته اشاره می‌کنند که هدایتی پیشنهاد سرمربیگری افشین قطبی در استیل‌آذین را به مدیربرنامه‌های سرمربی فعلی تیم‌ملی ارایه کرد. تصورش را بکنید. افشین قطبی، سرمربی استیل‌آذین! این خبر را در کنار شایعه جذب کریمی و جباری قرار دهید و بعد خودتان قضاوت کنید در فوتبال ایران فاصله بین شایعه تا واقعیت گاه به نازکی یک رشته مو است.
حاجی باقر این پیشنهاد را با قطبی مطرح می‌کند. هر چند خود نیز پاسخ افشین را می‌دانست؛«من اکنون تمام فکرم تیم‌ملی است و نمی‌توانم به چیز دیگری فکر کنم.»
البته هدایتی یک بسته پیشنهادی دیگر هم داشت و آن پیرامون شرایط تیم‌ملی بود که اگر بنا به دلایلی همکاری قطبی با تیم‌ملی ادامه نیافت آنگاه افشین بار دیگر به این پیشنهاد فکر کند. قطبی پاسخ روشنی نداد و کماکان تاکید کرد که فعلا به تیم‌ملی فکر می‌کنم. با این شرایط تصور می‌کنید اگر تیم‌ملی نتواند به جام‌جهانی راه یابد آنگاه می‌شود به همکاری قطبی و استیل‌‌آذین بیشتر فکر کرد؟
اتفاقات عجیب و غریبی در فوتبال ایران می‌افتد و به لحاظ مختصات استیل‌آذین حضور یک مربی محبوب مانند قطبی استراتژی جالب توجهی است که هدایتی آن را مدنظر قرارداده تا توجه افکار عمومی را به خود جلب کند. اگر به هر دلیلی این اتفاق افتاد یادتان باشد که دیگر در فوتبال ایران غافلگیر نشوید همیشه چیزی برای برانگیختن وجود دارد. 
 

                         

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد