فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

تساوی عربستان و کر‌ه‌جنوبی/ ژاپن برابر قطر متوقف شد


دنیای فوتبال:تیم فوتبال عربستان برابر کره جنوبی با نتیجه تساوی بدون گل متوقف شد.

دیدار کره جنوبی و عربستان در سئول برگزار شد و با نتیجه بدون گل به پایان رسید. با این تساوی کره جنوبی 15 امتیازی شد و در صدر جدول باقی ماند و عربستان با 11 امتیاز و تفاضل گل کمتر در مکان سوم است. کره شمالی نیز با همین امتیاز در رده دوم قرار دارد.
این تساوی تا حدودی به سود ایران است زیرا در صورت تساوی عربستان و کره شمالی در دیدار آخر؛ تیم ملی ایران در صورت پیروزی در دو دیدار برابر امارات و کره جنوبی می تواند به عنوان تیم دوم مستقیما به جام جهانی 2010 صعود کند.
ایران ساعت 19 امروز در ورزشگاه آزادی به مصاف امارات می رود. 
 

 تیم فوتبال ژاپن با تساوی یک بر یک برابر قطر متوقف شد.

 در این دیدار به میزبانی ژاپن برگزار شد، در دقیقه 3 البینادی برای قطر گلزنی کرد و در دقیقه 53 یاها از روی نقطه پنالتی گل تساوی را به ثمر رساند.
با این تساوی قطر 6 امتیازی شد و در مکان سوم باقی ماند و ژاپن که پیش از این دیدار صعودش را به جام جهانی قطعی کرده بود، 15 امتیازی شد.
استرالیا نیز ساعتی پیش بحرین را با نتیجه 2 بر صفر شکست داد.
این تیم با 17 امتیاز در صدر جدول قرار دارد و بحرین 7 امتیازی سوم است و ازبکستان نیز با 4 امتیاز در انتهای جدول قرار دارد.  

 

تیم ملی فوتبال استرالیا مقابل بحرین به برتری رسید. 

این دو تیم از گروه نخست این پیکارها از قاره آسیا، امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه 62 هزار نفری سیدنی به میدان رفتند و در پایان استرالیا با نتیجه 2 بر صفر بحرین را شکست داد.
در این دیدار میل استیوسکی 55 و دیوید کارنی 88 برای استرالیا گل زدند.
استرالیا که از قبل به همراه ژاپن صعود خود را برای راهیابی به جام جهانی محرز کرده بود، با این برد صاحب 17 امتیاز شد و همچنان در صدر جدول جای گرفت. بحرین با این شکست 7 امتیازی ماند.  

 

                         لطفا درخصوص این خبر نظر دهید 

                         برای دیدن بقیه اخبار در قسمت آخرین  

                   اخبارازدنیای فوتبال روی خبر مربوطه کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد