فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

باقری: چشم دیدن رابطه دوستانه من و استیلی را ندارند


دنیای فوتبال: کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برخی افراد چشم دیدن رابطه دوستانه من و حمید استیلی را ندارند.

کریم باقری در خصوص احتمال جدایی اش از پرسپولیس در صورتی که حمید استیلی سرمربی این تیم شود اظهار داشت: این شایعه ای است که بعضی از آقایان که چشم دیدن رابطه دوستانه من و استیلی را ندارند؛ مطرح کرده‌ا‌ند.
وی افزود:‌ من و استیلی سال ها با لباس تیم ملی و پرسپولیس در کنار یکدیگر برای موفقیت تلاش کرده ایم. من نمی‌دانم این حرف ها و تیترها چگونه در مطبوعات نوشته می‌شود اما می‌دانم همه این حرف ها حاشیه‌سازی است. همه دیدند یک سال من و استیلی با کمک سایر دوستان چگونه در پرسپولیس در کنار یکدیگر جنگیدیم تا به قهرمانی رسیدیم. امروز فقط به خاطر حاشیه‌سازانی که قصد داشتند بین من و استیلی و سایر دوستان مشکل‌سازی کنند، به تلفن همراهم جواب دادم.
باقری ادامه داد:‌ گوش من از این حرف ها پر است. فصل گذشته دیدید که چه حرف هایی برای مشکل‌سازی بین ما دو نفر مطرح شد اما من بچه نیستم و به هیچ عنوان به این مسائل حاشیه‌ای توجه ندارم. برایم فرقی نمی‌کند که چه کسی سرمربی پرسپولیس است. من عاشق پیراهن پرسپولیس هستم و فقط به خاطر این تیم به میدان می‌روم نه فرد خاصی.
کاپیتان پرسپولیس درباره احتمال مربیگری‌اش در فصل آینده تاکید کرد: به حرفی که قبلا زده ام، پایبندم؛ یعنی مربیگری نمی کنم و می‌خواهم یک سال دیگر بازی کنم. حالا نمی‌دانم چرا آقایان دست از سر من برنمی‌دارند و باز هم مطالبی می‌نویسند که هواداران را گمراه کنند.
باقری در خصوص وضعیت باشگاه پرسپولیس گفت: آنطور که شنیده ام هفته آینده درباره پرسپولیس تصمیم‌گیری خواهد شد. البته من فقط یک بازیکن و تابع باشگاه هستم. تا زمانی که با پرسپولیس قرارداد دارم مثل یک سرباز با به میدان خواهم کرد.
این بازیکن درباره دیدار ایران مقابل کره شمالی یادآور شد: یک نیمه از بازی را دیدم. در نیمه اول موقعیت‌های زیادی برای باز کردن دروازه کره شمالی داشتیم اما بدشانسی آوردیم. با تساوی برابر کره شمالی کار ما به اما و اگر کشیده شد. تیم ملی راه سختی برای رسیدن به جام جهانی دارد و من برای ملی پوشان آرزوی موفقیت می‌کنم. 
 

 

                         لطفا درخصوص این خبر نظر دهید 

                         برای دیدن بقیه اخبار در قسمت آخرین  

                   اخبارازدنیای فوتبال روی خبر مربوطه کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد