فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

قطبی: جشن بزرگ ایرانی‌ها چهارشنبه برگزار می‌شود


دنیای فوتبال: سرمربی تیم ملی فوتبال گفت: با اختلاف گل امارات را در تهران شکست خواهیم داد.

افشین قطبی پس از تساوی مقابل تیم ملی کره شمالی در مورد شرایط تیم ملی صحبت کرد:

*تیم ملی به جام حهانی صعود می کند؟
شک نکنید، ما حتما به جام جهانی صعود می‌کنیم. چه مستقیم و چه پلی‌آف. شاید فکر کنید نتیجه مقابل کره شمالی باید حتما برد می بود اما تساوی نتیجه بسیار خوبی است. مطمئنا این توان را داریم که کره جنوبی و امارات را ببریم.

*البته همه انتظار برد داشتند.
بله،قدرت ما بسیار بیشتر از کره شمالی است اما نتیجه‌ بازی برابر کره شمالی امیدواری ما را کاهش نداده است. ممکن است کار ما به پلی آف بکشد. در گروه ما هنوز هیچ چیز معلوم نیست و به جز امارات که حذفش قطعی شده و کره جنوبی که صعودش قطعی شده ایران، عربستان و کره شمالی امید به صعود دارند. بازی ها هیجان انگیز است و هیچ چیز هم قابل پیش بینی نیست.

*نمایش ما برابر کره شمالی قابل قبول بود. گرچه نیمه دوم کمی افت کردیم. این افت به چه دلیل بود؟
ما قابل قبول بازی کردیم. توپ و زمین در اختیار ما بود. برنامه داشتیم. به خوبی پرس می کردیم. فقط کمی بدشانس بودیم.اگر آن توپ که به تیر خورده بود وارد دروازه می شد حالا سه امتیاز گرفته بودیم.خلیلی هم که خیلی زود مصدوم شد.حالا هم کسب یک امتیاز برابر تیم سرعتی و با نظم کره شمالی ما را هنوز ازجام جهانی دور نکرده است.به هر صورت کره شمالی تیمی است که در کشور چین و در بازی رفت مقابل کره جنوبی یک امتیاز گرفت و حتی در کره جنوبی هم در دیدار برگشت تا دقیقه 92 بازی صفر - صفر بود. آنها تیم قدرتمندی هستند .در ایران هم نزدیک بود ما را متوقف کنند اما همه می دانند که کره شمالی متحول شده است.آنها واقعا بین المللی بازی می کنند.به هر صورت آنها میزبان بودند و برد می خواستند .ولی همه می دانند تساوی در خانه حریف برد محسوب می شود. این تیم فوتبال با نظم و انضباطی دارد و با قدرت و سرعت کار می‌کند. شماره‌ی 12، 10 و 11 آنها بازیکنان بزرگ و با کیفیتی بودند. می‌توانستند هر سرنوشتی را برای این بازی رقم بزنند.

*شما پیش از بازی مقابل کره شمالی به برد بسیار امیدوار بودید.
من نگران نبودم و حس خوبی داشتم و اصلا استرس نداشتم اما شانس با ما یار نبود.به هر جهت توپ هایمان وارد دروازه حریف نشد و این در فوتبال پیش می آید. در نخستین برنامه‌ریزی خود برای تیم ایران روی تمام جزئیات هم دقت داشتیم و سعی کردیم همه امکانات لازم را فراهم کنیم و تصمیمات درستی بگیریم تا تیم ایران هر روز در آرامش باشد. در کره شمالی هم مسئولین تیم امکانات لازم رابرای ما فراهم کردند. همه چیز مهیا بود.اما قانون فوتبال به ما اجازه برد نداد.ما حقمان برد بود.

*تیم ملی در کره شمالی فضای دوستانه و خوبی داشت.کسانی هم که اطراف تیم ملی بودند از فضای اردو لذت بردند.
ما کار روانشناسی کرده بودیم.برای ما ایجاد یک فضای آرام و پر از دوستی و محبت بسیار مهم بود. محدودیت زمانی داشتیم و باید این فضا را ایجاد می کردیم.

*بازی مقابل امارات در آزادی بسیار مهم است. اگر می خواهیم انگیزه بردن مقابل کره جنوبی را داشته باشیم باید امارات را ببریم.برای این بازی چه برنامه ای دارید؟
معتقدم چهارشنبه برای ایرانی ها یک جشن بزرگ خواهد بود و ما امارات را در تهران با اختلاف بالا شکست می دهیم چون این توانایی را داریم. مهمتر از همه اینکه به این برد احتیاج داریم. مطمئنم با بردن امارات بردن کره جنوبی در سئول کار راحتی است چون رفتن کره جنوبی به جام جهانی قطعی شده است.من همیشه امیدوار هستم .در زندگی ام هم همینطور بوده ام ،هستم و خواهم بود.دید من به صعود ایران به جام جهانی کاملا مثبت است. 
 

 

 

                         لطفا درخصوص این خبر نظر دهید 

                         برای دیدن بقیه اخبار در قسمت آخرین  

                   اخبارازدنیای فوتبال روی خبر مربوطه کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد