فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

غلامپور مربی دروازه‌بانان استقلال شد


دنیای فوتبال: مربی سابق تیم ملی به عنوان مربی دروازه‌بانان استقلال انتخاب شد.

به نقل از پایگاه خبری باشگاه استقلال، بهزاد غلامپور، دروازه بان استقلال در دهه 70 به عنوان مربی دروازه بانان استقلال مشغول به کار شد.
امروز بنا به دعوت مرفاوی، بهزاد غلامپور به باشگاه استقلال آمد. در این دیدار سرمربی استقلال به همبازی قدیمی اش پیشنهاد همکاری با کادرفنی و مربیگری دروازه بانان را ارائه کرد که این پیشنهاد با استقبال غلامپور مواجه شد.
غلامپور به همراه مرفاوی همچنین دیداری 30 دقیقه ای با واعظ آشتیانی داشت که طی آن مدیرعامل استقلال با ابراز خرسندی از حضور غلامپور ابراز امیدواری کرد استقلال از خدمات وی در طول فصل آتی بهره مند شود و به اهداف مورد نظر دست یابد.
غلامپور نیز در بخشی از صحبت های خود ضمن تشکر از مدیرعامل استقلال و مرفاوی که فرصت بازگشت او به تیم سابق و به تعبیر خودش خانه خود را فراهم کردند اظهار امیدواری کرد بتواند پاسخگوی اعتماد مسئولان و سرمربی استقلال باشد. 
 

 

                         لطفا درخصوص این خبر نظر دهید 

                         برای دیدن بقیه اخبار در قسمت آخرین  

                   اخبارازدنیای فوتبال روی خبر مربوطه کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد