فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

استرالیا، کره‌جنوبی و ژاپن به جام جهانی صعود کردند


دنیای فوتبال: تیم‌های ملی فوتبال ژاپن، استرالیا و کره‌جنوبی راهی جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی شدند

شب گذشته در مرحله مقدماتی جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی در منطقه آسیا 4بازی برگزار شد و تیم‌های ژاپن، کره جنوبی و استرالیا با گرفتن نتایج مناسب راهی جام جهانی شدند.

*چهارمین صعود پیاپی ژاپن و محقق شدن آرزوی کانگوروها
در مسابقات گروه اول مرحله مقدماتی جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی در منطقه آسیا، 2 دیدار برگزار شد که ابتدا ژاپن با غلبه بر میهمانش برای چهارمین بار پیاپی بلیت جام جهانی را دریافت کرد.
در این مسابقه که در تاشکند برگزار شد، تیم فوتبال ژاپن با نتیجه یک بر صفر به برتری رسید و به عنوان اولین تیم به جام جهانی صعود کرد. شینجی اوکازاکی در دقیقه 9 برای ژاپن گلزنی کرد تا ژاپن با 14 امتیاز به این افتخار نائل شود. هاسبه از ژاپن در دقیقه 89 این دیدار از بازی اخراج شد.
در دیگر دیدار شب گذشته استرالیا با خیالی راحت‌تر در دوحه به مصاف میزبانش قطر رفت. استرالیا که با یک تساوی هم به خواسته‌اش می‌رسید، مقابل قطر به نتیجه صفر بر صفر رسید تا این تیم هم پس از ژاپن راهی جام جهانی شود.
در این گروه بحرین استراحت داشت. در این گروه استرالیا و ژاپن با انجام 6 مسابقه و کسب 14 امتیاز در مکان‌ اول و دوم گروه را به خود اختصاص داده و راهی جام جهانی شدند. بحرین با 7 امتیاز از 6 مسابقه سوم است. بحرین در صورتی که در این جایگاه بماند به بازی پلی‌آف آسیا راه پیدا می‌کند.
همچنین قطر و ازبکستان پس از انجام بازی‌های دیشب با انجام 7 مسابقه و به ترتیب با کسب 5 و 4 امتیاز در قعر جدول گروه اول مرحله مقدماتی جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی در منطقه آسیا قرار گرفتند.

*سلام کره‌جنوبی به جام جهانی؛ ایران همچنان امیدوار
در گروه دوم مرحله مقدماتی جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی در منطقه آسیا، کره‌جنوبی در خانه امارات
2 بر صفر این تیم را شکست داد تا برای هفتمین بار پیاپی راهی جام جهانی شود.
پارک جی سونگ در دقیقه 9 و سونگ کی یونگ در دقیقه 38 برای کره جنوبی گلزنی کردند تا این تیم سومین تیمی باشد که از آسیا به جام جهانی می‌رود. در این مسابقه دو هون کیم در دقیقه 48 از کره‌جنوبی و بشیر سعید از امارت در دقیقه 85 از زمین مسابقه اخراج شدند.
کره‌جنوبی با این پیروزی 14 امتیازی شد تا به عنوان اولین تیم از این گروه به جام جهانی برود. تیم ملی فوتبال امارات هم یک امتیازی باقی ماند تا در این مسابقات بیشتر جنبه زنگ تفریح رقبا را بازی کرده باشد.
در دیگر بازی این گروه ظهر روز گذشته تیم ملی فوتبال ایران در پیونگ یانگ به مصاف کره‌شمالی رفت و مقابل این با نتیجه بدون گل متوقف شد.
ایران با این تساوی از 6 مسابقه 7 امتیازی شد و همچنان چشم انتظار نتایج دیگر رقبای این گروه است تا بتواند برای چهارمین بار به جام جهانی برود.
کره شمالی هم با 7 مسابقه 11 امتیازی شد و پس از کره‌جنوبی در رده دوم قرار گرفت. در این گروه عربستان استراحت داشت. این تیم از 6 مسابقه با 10 امتیاز در رده سوم است.
در این گروه امارات با یک امتیاز از 7 مسابقه در قعر جدول قرار گرفت. 
 

 

                         لطفا درخصوص این خبر نظر دهید 

                         برای دیدن بقیه اخبار در قسمت آخرین  

                   اخبارازدنیای فوتبال روی خبر مربوطه کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد