فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

امیدهای ایران برای صعود به جام جهانی کمرنگ شد


دنیای فوتبال: تیم ملی ایران در ششمین مسابقه خود در مرحله دوم مقدماتی جام جهانی در پیونگ یانگ مقابل تیم کره شمالی با نتیجه تساوی بدون گل متوقف شد.

 این دیدار از ساعت 12 و 30 دقیقه ظهر امروز به وقت تهران به میزبانی کره‌شمالی و مقابل 30هزار تماشاگر کره‌ای آغاز شد و با نتیجه تساوی صفر بر صفر به پایان رسید.
در نیمه اول و در دقایق اول بازی چند موقعیت مناسب برای تیم ملی ایران به وجود آمد که با بی‌دقتی مهاجمان ایران به هدر رفت که از جمله این حملات می‌توان به ضربه مسعود شجاعی که به تیر دروازه کره‌شمالی برخورد کرد؛ اشاره کرد. همچنین در دقیقه 41 مسابقه هاشمیان یک موقعیت بسیار خوب دیگر را با بی دقتی از دست داد.
با آغاز نیمه دوم حملات کره‌شمالی افزایش یافت که چند موقعیت مناسب را این تیم در همان آغاز نیمه دوم از دست داد. در دقیقه 64 مسابقه و روی یک ضربه کاشته، سید مهدی رحمتی دروازه تیم ملی ایران را نجات داد.
در ادامه تیم ملی فوتبال ایران با اضافه کردن محسن خلیلی سعی در باز کردن دروازه تیم میزبان داشت که این بازیکن پس از 5 دقیقه حضور در زمین مسابقه مصدوم شد و جای خود را به مهرزاد معدنچی داد.
حملات ایران با اولین حرکت معدنچی و شوت خطرناک این بازیکن ادامه یافت که این موقعیت با واکنش دروازه‌بان کره‌شمالی به ثمر نرسید.
در دقیقه 77 شوت سرکش بازیکنان کره‌شمالی با واکنش عالی رحمتی به کرنر رفت و یک دقیقه بعد یک موقعیت مسلم گلزنی را کعبی از کنار دروازه به بیرون زد تا در پایان این مسابقه 2 تیم به نتیجه مساوی بدون گل رضایت دهند.
با این تساوی تیم ملی فوتبال ایران با 7 امتیاز از 6 مسابقه در مکان چهارم جدول باقی ماند و امیدهایش برای صعود به جام جهانی کمرنگ‌تر از گذشته شد و کره شمالی با 11 امتیاز در رده دوم است.
سون بوجی از چین قضاوت این دیدار را برعهده داشت و مسعود شجاعی از ایران بازیکن اخطاری این دیدار بود.

ترکیب تیم ایران:
مهدی رحمتی، جلال حسینی، هادی عقیلی، حسین کعبی، محمد نصرتی (87محمدرضا خلعتبری)، پژمان نوری،‌ مهدی مهدوی کیا، علی کریمی، آندرانیک تیموریان، مسعود شجاعی، وحید هاشمیان (65 محسن خلیلی-70مهرزاد معدنچی)
سرمربی: افشین قطبی
در دیگر دیدار این گروه تیم کره‌جنوبی امشب در دبی به مصاف امارات می‌رود. کره‌جنوبی اگر در این دیدار موفق به کسب 3 امتیاز شود، به صورت مستقیم به جام جهانی صعود خواهد کرد. 
 

 

                         لطفا درخصوص این خبر نظر دهید 

                         برای دیدن بقیه اخبار در قسمت آخرین  

                   اخبارازدنیای فوتبال روی خبر مربوطه کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد