فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

زندی: قطبی مربی مناسبی برای تیم ملی است


دنیای فوتبال: بازیکن تیم ملی فوتبال ایران گفت: یک مربی که فوتبال را به خوبی می‌فهمد سرمربی تیم ملی شده است.

فریدون زندی در نشست مطبوعاتی که صبح امروز در آکادمی ملی فوتبال برگزار شد اظهار داشت: هیچ موقع این حرف را نزده بودم که اگر دوباره به تیم ملی دعوت شوم دیگر به تیم ملی نمی‌آیم. بسیار خوشحالم که دوباره به تیم ملی دعوت شده‌ام و شانس این را دارم که دوباره خودم را نشان دهم.
وی ادامه داد: سه فینال را پیش‌رو داریم و این مهم نیست که چه کسی بازی کند و چه کسی گل بزند. مهم برد این سه بازی است تا بتوانیم به جام جهانی صعود کنیم.
زندی در مورد شناختش از قطبی خاطرنشان کرد: من چند روز است که به تمرینات تیم ملی اضافه شده‌ام. با این حال بسیار خوب تمرین می‌کنیم و می‌بینم که یک مربی که فوتبال را به خوبی می‌فهمد سرمربی تیم ملی شده است. قطبی خوب تمرین می‌دهد و از لحاظ کارهای تاکتیکی و بدنسازی به خوبی آماده می‌شویم. البته این را بگویم که بعد از 4 روز سخت است که راجع به یک مربی حرف بزنم اما با این وجود مربی خوبی برای تیم ملی انتخاب شده است. 
 

 

                         لطفا درخصوص این خبر نظر دهید 

                         برای دیدن بقیه اخبار در قسمت آخرین  

                   اخبارازدنیای فوتبال روی خبر مربوطه کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد