فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

رضایی: قصد خداحافظی از تیم ملی را ندارم


دنیای فوتبال: مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با هدف مشخص به تیم ملی آمده‌ام و تا به جام جهانی نروم، خداحافظی نمی‌کنم.

رحمان رضایی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس درباره شایعه خداحافظی اش از تیم ملی پس از حضور در تمرین دیروز تصریح کرد: نمی‌دانم حضور من بر سر تمرینات تیم‌ملی گناه است؟ من روز گذشته برای اینکه از تمرینات جدید باخبر شوم به کمپ تیم ‌ملی رفتم اما نمی‌دانم دوباره چرا بعضی‌ها قصد حاشیه سازی‌ دارند. من تا زمانی که به جام جهانی 2010 افریقای جنوبی نروم قصد خداحافظی ندارم.
وی افزود: به آنهایی که حاشیه سازی می کنند پیشنهاد می‌کنم به جای پرداختن به این حرف و حدیث‌ها به تیم ملی کمک کنند و نه اینکه فقط شعار بدهند و دنبال حاشیه‌سازی باشند.
رضایی در خصوص بازی روز چهارشنبه پرسپولیس مقابل بنیاد‌کار ازبکستان اظهار داشت: بازی سختی در پیش داریم. بازیکنان ما باید از لحظه‌ها در این دیدار حساس استفاده کنند. بنیاد‌کار نشان داده تیمی حرفه‌ای است و همین مورد کار ما را سخت می‌کند.
وی اضافه کرد: با تمام این شرایط مطمئن باشید وحشتی که بر تن بازیکنان بنیاد‌کار است را نمی‌توان توصیف کرد. آنها می‌داند پرسپولیس در این بازی صد هزار تماشاگر را همراه خود دارد.
مدافع پرسپولیس در خصوص حضور ریوالدو در تیم بنیاد‌کار گفت: ریوالدو بازیکن بزرگی است اما در حال حاضر فاصله زیادی با گذشته خود دارد. البته این بازیکن همین حالا نیز می‌تواند مرد لحظه‌ها باشد و هافبک‌ها و مدافعان ما باید در مقابل او حرفه ای عمل کند.
رضایی در خصوص نیمکت‌نشینی‌اش خاطرنشان کرد: من در ایتالیا بازی کرده‌ام که فوتبال حرفه‌ای دارد و یاد گرفته ام که اعتراض نکنم. تابع نظر کادر فنی هستم و امیدوارم در بازی مقابل بنیاد‌کار به من اعتماد شود تا به هدف بزرگم قبل از سفر تیم ملی به چین برسم و آمادگی کامل داشته باشم. 
 

 

                         لطفا درخصوص این خبر نظر دهید 

                         برای دیدن بقیه اخبار در قسمت آخرین  

                   اخبارازدنیای فوتبال روی خبر مربوطه کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد