فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

قلعه‌نویی: به استقلالی‌های اصفهان سلام می‌کنم


دنیای فوتبال: سرمربی جدید سپاهان گفت: احترام خاصی برای هواداران استقلال قائلم و به هواداران استقلال در اصفهان سلام ویژه‌ای دارم.

امیر قلعه‌نویی پس از انتخاب به عنوان سرمربی تیم فوتبال سپاهان اظهار داشت: سپاهان تیمی است با پتانسیل بالا که هر سال شخصیت قهرمانی خودش را حفظ کرده و اجازه نداده است مشکلات بر این تیم غلبه کند. به هر حال همه جوانب باعث شد به پیشنهاد این تیم جواب مثبت بدهم.
وی ادامه داد: مدیریت خوب ساکت، هیأت مدیره با کیفیت و هواداران پر شور و این مورد که سپاهان هر ساله شخصیت قهرمانی خود را حفظ کرده باعت انتخاب من شد.
قلعه‌نویی افزود: از این به بعد یک سپاهانی هستم و آمده‌ام تا با پتانسیلی که سپاهان دارد با این تیم به موفقیت دست پیدا کنم. ضمن این که احترام خاصی برای هواداران استقلال قائلم و به هواداران استقلال در اصفهان سلام ویژه‌ای دارم.
وی خاطر نشان کرد: امسال می‌خواهیم همراه با سپاهان در آسیا و لیگ برتر و مسابقاتی که در پیش داریم موفق عمل کرده و یک مقام درخور شخصیت این باشگاه به دست بیاوریم.
قلعه‌نویی با اشاره به این که در مورد دستیارانم در چند روز آینده تصمیم‌گیری می‌کنم؛ اظهار داشت: یک ترکیب بومی من را در سپاهان همراهی می‌کند.
وی افزود: بسیار خوشحالم که امروز در جلسه‌ای که با هیأت مدیره سپاهان داشتیم به توافق رسیدیم که در نهایت منجر به عقد قرارداد با این تیم شد.امیدوارم خدمتگزاری خوب برای مردم اصفهان باشم. 
 

 

 

                         لطفا درخصوص این خبر نظر دهید 

                         برای دیدن بقیه اخبار در قسمت آخرین  

                   اخبارازدنیای فوتبال روی خبر مربوطه کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد