فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

پورحیدری: از فدراسیون فوتبال می‌خواهم با بازیکنان برخورد کند


دنیای فوتبال: سرپرست تیم ملی فوتبال گفت: از فدراسیون می خواهم با بازیکنانی که درباره دلایل خود برای ترک اردو متناقض صحبت می کنند برخورد کند.

منصور پورحیدری در گفت و گو با خبرگزاری فارس درباره دلیل ترک اردو از سوی سیاوش اکبرپور عنوان کرد: او خودش بهتر می داند. این سئوال را از خودش بپرسید، بهتر است. سیاوش به دلیل گرفتاری های شخصی که داشت و من نمی توانم آن را عنوان کنم اردو را ترک کرد. او تا حدودی هم مصدوم بود.
وی درباره اینکه این روزها شمار بازیکنانی که اردوی تیم ملی را به دلایل مشابه ترک می کنند زیاد شده؛ اظهار داشت: به هر حال ما در روزهای پایانی لیگ بوده ایم و بازیکنان یکسری مشکلات دارند و نیاز به فرصتی دارند تا بازسازی کنند.
سرپرست تیم ملی درباره مطالبی که در رسانه ها به عنوان مشکلات این بازیکنان با فضای تیم ملی و افشین قطبی مطرح شده گفت: به هر حال فوتبال تعطیل شده است و مسابقه ای نیست و بعضی ها مجبور هستند که این مطالب را بنویسند. برخی حوصله نمی کنند که به خاطر تیم ملی صبر داشته باشند و بعد از این سه بازی انتقادهایی که دارند را بنویسند. من به عنوان سرپرست تیم ملی شاهد قضایا هستم و مشکلی در اردو نمی بینم.
پورحیدری ادامه داد: نباید به خاطر پولی که می گیرم هر طور که می خواهم قلم بزنم. متاسف هستم که این حرف را می زنم. اما این نوشته ها کم لطفی است. قطبی اکنون باید تمام فکر خود را صرف سه بازی باقی مانده کند نه اینکه هر روز به این حاشیه ها رسیدگی کند. من از آقایان می خواهم یک ماه صبر کنند و بعد هر چه خواستند بنویسند.
سرپرست تیم ملی درباره بازیکنانی که اردوی تیم ملی را به بهانه مصدومیت و یا مشکلات خانوادگی ترک کرده اند اما در مصاحبه های خود دلایل دیگری را عنوان کرده اند اظهار داشت: واقعا نمی دانم آنها چرا دلایل دیگری آورده اند. بازیکنان ما باید توان رقابت را یاد بگیرند. در رقابت است که آدم پیشرفت می کند. من راجع به شخص حرف نمی زنم و به طور کلی می گویم.
وی در پاسخ به این سئوال که آیا درست است قطبی از فدراسیون خواستار برخورد با چنین بازیکنانی شده است گفت: من نشنیدم قطبی چنین درخواستی کند اما از فدراسیون می خواهم با چنین بازیکنانی که در اردو دلیل تصمیم خود را چیز دیگری می گویند و بعد بیرون اردو دلایل دیگری می آوردند برخورد کند. ورزشکار باید شرایط حساس تیم ملی خود را درک کند.
در روزهای گذشته مازیاز زارع و ستار زارع اردوی تیم ملی را ترک کردند. سیاوش اکبرپور نیز دیروز چنین تصمیمی گرفت. 
 

                         لطفا درخصوص این خبر نظر دهید 

                         برای دیدن بقیه اخبار در قسمت آخرین  

                   اخبارازدنیای فوتبال روی خبر مربوطه کلیک کنید

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد