فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

کاشانی:تیم ملی جام جهانی 1998 به میدان می‌رود


دنیای فوتبال: مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس گفت: برای بهبودی و عمل جراحی حمید غفاری، تیم ملی جام جهانی 1998 به میدان می‌رود.

حبیب کاشانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در خصوص مصدومیت بازیکن سابق تیم‌های سپیدرود رشت و ملوان بندر انزلی اظهار داشت: هدف ما این است به ورزشکارانی که به دلایل مختلف از صحنه فوتبال دور شدند کمک کنیم تا بتوانند دوباره به زندگی عادی بازگردند. به همین دلیل برای انجام عمل جراحی حمید غفاری بازیکن باارزش گیلان تیم ملی 1998 به میدان خواهد رفت و تمام عواید این بازی تدارکاتی را برای عمل جراحی این بازیکن در نظر می گیریم.
وی ادامه داد: حتی اگر لازم باشد غفاری به خارج از کشور اعزام شود این کار را انجام خواهیم داد. هزینه عمل جراحی که در تهران روی وی انجام خواهد شد را بر عهده خواهم گرفت تا او هرچه سریعتر بتواند به آغوش گرم خانواده برگردد.
حمید غفاری که سابقه بازی در چوکا تالش و سپیدرود رشت را دارد از 7 سال پیش به دلیل سانحه رانندگی خانه نشین شده است. 
 

 

                         لطفا درخصوص این خبر نظر دهید 

                         برای دیدن بقیه اخبار در قسمت آخرین  

                   اخبارازدنیای فوتبال روی خبر مربوطه کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد