فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

وینگادا قهرمانی در جام‌حذفی یا خداحافظ


دنیای فوتبال:ادواردو نلو وینگادا سرمربی پرسپولیس طرفداران این تیم را گیج کرده است و آنها که از نوسان بی‌پایان مدافع عنوان قهرمانی کاملا متعجب هستند، هیچ نظر خاصی درباره اخراج یا حفظ این مرد باتجربه که به نظر یک دهه دیر به فوتبال ایران آمده ندارند. 

وینگادا که با شکست در اهواز باعث از دست‌رفتن عنوان سومی و خداحافظی با شانس بازی در لیگ قهرمانان سال آینده از طریق لیگ شده است، تنها می‌تواند این سهمیه را با قهرمانی در جام‌حذفی به دست بیاورد که البته آن هم باتوجه به قرعه‌نه‌چندان مناسب پرسپولیس، در هاله‌ای از ابهام است.

دیروز عباس انصاری‌فرد مدیر پرسپولیس در مصاحبه‌ای جدید، تمدید قرارداد با وینگادا را منوط به قهرمانی پرسپولیس در جام‌حذفی کرد. در واقع مسلم است که مدیران تیم از آسان‌گیری بازیکنان و البته کادرفنی در مسابقات حساس لیگ به‌تنگ آمده‌اند و باتوجه به فاصله طولانی راند اول و دور حذفی لیگ قهرمانان که عملا به نیمه دوم سال آینده موکول خواهد شد، به‌دنبال تعیین‌تکلیف هستند.

در واقع مشخص است که میان مدیران و سرمربی اطمینان لازم برقرار نیست. به نظر پایان دور مقدماتی لیگ قهرمانان پایان دوره حضور نلو در پرسپولیس است...البته بازی با سپاهان در جام حذفی می‌تواند سناریو را عوض نکند، اما به‌خاطر نبریم همین سپاهان بود که پایان دوران یک مدیرعامل و یک سرمربی مشهور به‌نام مصطفی دنیزلی را در پرسپولیس رقم زد. 

 

 

 

 

                         لطفا درخصوص این خبر نظر دهید 

                         برای دیدن بقیه اخبار در قسمت آخرین  

                   اخبارازدنیای فوتبال روی خبر مربوطه کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد