فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

سوتی های جهانگیر خان در طنز از نگاه دو


دنیای فوتبال:حاج رضا اسبویی و عیسی آندو دروازه‌بانان دو تیم! . جناب کوثری ما دیگر به سیستم همیشگی شما عادت کرده‌ایم، راستی از فابیو بالا بهترین بازیکن تیم گرمیوی برزیل چه خبر؟ 

او روز پنجشنبه برای پوشش بازی همزمان ذوب‌آهن و ملوان روی آنتن شبکه دو آمد درست حرف‌هایی که سال گذشته در چنین روزهایی مطرح کرده بود را تکرار کرد:«ما قصد داریم از لیگ آینده پخش یک سری بازی‌ها را برعهده بگیریم! این جملات جهانگیرخان برای بینندگان عادی شده است، سال گذشته او درگفت‌وگو با روز نامه دنیای فوتبال گفت:«در سال 87 ما فصل جدید بوندس‌لیگا را روی آنتن می‌بریم و حتی رقابت‌های یورو 2008 را هم پوشش می‌‌دهیم. جالب اینجا بود که هیچ‌کدام از این اتفاقات نیفتاد و حتی درست زمانی که بازی‌های یورو از شبکه سوم پخش می‌شد جهانگیر کوثری برنامه ورزشی از نگاه دو را روی آنتن می‌برد و با ارائه آماری‌های عجیب عددی از پیامک‌های ارسالی به برنامه‌اش  می‌خواست نشان دهد که برنامه‌اش کلی بیننده دارد!

 دکور پشت صحنه برنامه دیروز هم که با تقلید از برخی شبکه‌های خبری خارجی طراحی شده بود باعث تعجب کادر پشت صحنه برنامه هم شده بود و طرز نگاه کردن آنها به دوربین برنامه به همراه اشتباهات بی‌شمار فریدون معینی در نام بردن از بازیکنان خنده را بر لبان مخاطبان آورده بود. فریدون خلعتبری، احسان فرهادی، عیسی آندو و حاج رضا اسبویی نام‌هایی بود که بارها به اشتباه تکرار شدند. جناب کوثری ما دیگر به سیستم همیشگی شما عادت کرده‌ایم، راستی از فابیو بالا بهترین بازیکن تیم گرمیوی  برزیل چه خبر؟

 

 

                         لطفا درخصوص این خبر نظر دهید 

                         برای دیدن بقیه اخبار در قسمت آخرین  

                   اخبارازدنیای فوتبال روی خبر مربوطه کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد