فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

عابدینی:چرا همه نتایج هفته سی و سوم بعد از دقیقه 85 رخ داد؟


دنیای فوتبال: مدیرعامل باشگاه داماش گیلان گفت: سئوال من این است که چرا همه نتایج هفته سی و سوم از دقیقه 85 به بعد رخ داد؟

امیرعابدینی در گفت و گو با خبرگزاری فارس اظهار داشت: احتمال می‌دادم داماش به دسته پایین‌تر سقوط کند ولی احتمال بقا را از 18 درصد به 40 درصد رسانده بودیم و شانس خود را برای ماندن در لیگ برتر زیادتر کردیم اما در نهایت خیلی از حرف‌هایی که در طول فصل زدم در فوتبال اجرا شد.
وی ادامه داد: نتیجه اکثر دیدارهای هفته سی و سوم لیگ برتر از دقیقه 85 به بعد رقم خورد در حالی که تیم ما در نیمه اول برنده شد. اگر این مسائل را کنار هم بگذاریم کمی نگران می‌شویم. البته تیم ما در جاهایی که نباید امتیاز از دست می‌داد شکست خورد. با این حال برخی اتفاقات نیز دستوری رقم خورد.
مدیرعامل باشگاه داماش تاکید کرد: مقاومت سپاسی در دقایق آخر برابر پیام با پنالتی بازنده شد. پرسپولیس هم در حالی که در دو سال گذشته همواره برای پیروزی تلاش می‌کرد و حتی بازی باخته را می‌برد در دیدار با استقلال اهواز شکست خورد آن هم در حالی که این تیم در لیگ قهرمانان آسیا خوب نتیجه می‌گیرد.
عابدینی با اشاره به دیدار استقلال و سایپا عنوان کرد: سایپا اگر در جام باشگاه های جهان هم حضور داشت با چنین همیتی مقابل استقلال بازی نمی‌کرد. همین تیم 6 امتیاز به تیم‌های ته جدولی داد. اتفاقات خوبی در فوتبال ما نمی‌افتد با این حال نمی‌خواهم باخت تیم داماش را توجیه کنم.
وی ادامه داد: اگر واقعا تمام اتفاقات هفته سی و سوم از دقیقه 85 به بعد رقم خورده و همگی آنها براساس تقدیر فوتبالی بود باید این مسئله در کتاب رکوردهای گینس ثبت شود.
عابدینی در مورد اینکه پرسپولیس سرمربی خود را در این فصل عوض کرده و نمی‌توان نتایج دو فصل قبل را با این فصل مقایسه کرد گفت: این تیم همواره برای برد تلاش می‌کرده است. چطور وینگادا در آسیا متوجه می‌شود و نتیجه می‌گیرد اما در لیگ برتر نمی‌فهمد. شاید اگر فرگوسن هم بود نمی‌توانست دلیل شکست تیمش را برابر استقلال اهواز از نظر فنی تجزیه و تحلیل کند. به جرات می‌گویم گاهی اوقات فوتبال ما را حتی فرگوسن هم نمی‌فهمد و در تجزیه و تحلیل آن کم می‌آورد.
عابدینی در مورد اینکه برای اتهام‌هایی که به تیم فوتبال سایپا زده است کمیته انضباطی او را احضار خواهد کرد اظهار داشت: کمیته انضباطی نمی‌تواند مرا بخواهد. من حرفی از تبانی نزده‌ام. آنهایی که حرف از تبانی می‌زنند باید معنی آن لغت را بفهمند. تبانی یعنی داد و ستد اما من حرفی از داد و ستد نزدم و گفتم داد و ستد معنوی و رفاقتی.
وی ادامه داد: کمیته استیناف نیز جریمه 5 میلیونی که کمیته انضباطی برایم در نظر گرفته بود را لغو کرد و این مسئله را به وکیلم ابلاغ کردند؛ زیرا کمیته استیناف حقوقی و خارج از مسائل حاشیه‌ای به موضوع نگاه می‌کند و براساس سلیقه و به صورت دستوری عمل نمی‌کند. آنها می‌توانند حکم تبعید مرا هم صادر کنند اما باید مبنای قانونی داشته باشد.
مدیرعامل اسبق پرسپولیس تصریح کرد: کمیته انضباطی حق ندارد به عنوان مدعی‌العموم وارد معرکه شود و زمانی که من درباره مسئولان ورزش مصاحبه می‌کنم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به عنوان مدعی‌العموم در این زمینه حکم صادر کند. حق خودم می‌دانم که در این زمینه از کمیته انضباطی به مراجع قضایی شکایت کنم.
عابدینی در مورد اینکه آیا چنین کاری را خواهد کرد یا نه گفت: قانون تعاریف خوبی دارد و این مسئله حق مدعی‌العموم است اما آنهایی که می‌خواهند با یک درصد اختیارات صددرصد قانون را تصاحب کنند و زبان‌ها را ببرند راه به جایی نمی‌برند. آنها حق ندارند بگویند خداداد عزیزی و عابدینی نباید صحبت کنند. ما حق داریم حرف بزنیم و برای بهبود ورزش آن را نقد کنیم اما آقایان حق ندارند که تحمل نکنند. آنها باید آستانه تحملشان را بالا ببرند. 
 

 

 

                         لطفا درخصوص این خبر نظر دهید 

                         برای دیدن بقیه اخبار در قسمت آخرین  

                   اخبارازدنیای فوتبال روی خبر مربوطه کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد