فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

مایلی کهن: کار تاکتیک خاصی از استقلال ندیدم


دنیای فوتبال: سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: به یک غیر از مورد کار تاکتیکی خاصی از استقلال ندیدم.

 محمد مایلی کهن پس از تساوی یک بر یک برابر استقلال در نشست خبری اظهار داشت: خبرنگاران را همکاران خودم می‌دانم زیرا فوتبال یک زنجیره است که همه در آن فعالیت می‌کنند و برای لذت بردن از این ورزش کار می کنند اما متاسفانه در کشور من این گونه نیست. مربی بازیکن یک حلقه داور یک حلقه.
وی ادامه داد: متاسفم که دوست داریم حریفان تیم‌های محبوب دست و پایشان بسته باشد و تیم محبوبمان هرچقدر دوست داشت به آن تیم گل بزند. مهم نیست که تیم‌ها شرافتمندانه کار کنند و هر کس توانش بالاتر بود برنده شود.
مایلی کهن تصریح کرد: بازی چلسی و لیورپول در لیگ قهرمانان اروپا 8 گل داشت و همه از آن لذت ‌بردند. تماشاگر ناب، داور ناب، زمین ناب، خبرنگاران ناب و بازی که به خوبی برگزار شد. هرچند تلویزیون ما فقط بخشی از حاشیه‌های آن را پخش کرد. البته من در خانه همسایه نبودم که از تلویزیون آنها مسابقه را ببینم بلکه تلویزیون نشان داد که پس از شکست لیورپول این بازیکنان لیورپول بودند که بازیکنان چلسی را در آغوش می‌گرفتند و به آنها تبریک می گفتند. این در حالی بود که لیورپول با حذف از گردونه مسابقات میلیون‌ها دلار ضرر کرد.
این مربی یادآور شد: در آنجا شرط بندی‌های وحشتناک صورت می‌گیرد اما باید بگویم درود بر شرفشان. تماشاگران تیم بازنده نیز دست می‌زدند و اینگونه نبود که اول به عابدزاده چیزی بگویند بعد به مایلی کهن. (اشاره مایلی کهن به ناسزاهایی بود که تماشاگران استقلال در حین بازی علیه او سر دادند.)
مایلی کهن در پاسخ خبرنگاری که گفت شما از سیستمی صحبت می‌کنید که همه چیز آن سر جایش است؛ عنوان کرد: من با حرف‌ شما مخالفتی ندارم اما شما جانبدارانه صحبت می‌کنید. من نسبت به تمام سرمربیان تیم ملی که آمدند و رفتند حقم بیشتر بوده است. در تیم ملی جوانان و فوتسال سرمربی بوده‌ام و 20 سال هم در پرسپولیس حضور داشته‌ام. با این حال نمی‌گویم من پسر پیغمبر هستم و شما بد هستید. می‌گویم من هم عیب دارم. شاید در خلوت خودم بیش از 500 عیب داشته باشم. همه عیب دارند. اما گناه من مایلی کهن چیست که باید فحش بخورم.
سرمربی تیم ملی در مورد اینکه ظاهرا جریانی در کار است تا به مایلی کهن ناسزا گفته شود اظهار داشت: من به مسایل خوشبین هستم. آنهایی که با من دانشجو بودند؛ می‌دانند که چه اخلاقی دارم و به من گفتند تصویری که از شما ساخته شده برخلاف شخصیت واقعی‌تان است. برای آنکه محسن رسولی آن حرکت ناشایست را انجام داد خودم را وسط انداختم. من بازیکنان زیادی را به فوتبال معرفی کرده‌ام. خداداد عزیزی، بهنام ابوالقاسم پور، پژمان جمشیدی، عباس آقایی و ...
مایلی کهن ادامه داد: با این حال این چیزها برایم مهم نیست. من به همسرم گفتم؛ دو سه ماه مرا رها کند زیرا به تنها کسی که زورم می‌رسد همسرم است. دوستان همه جا به من زور می‌گویند. من به او گفتم اگر در این مدت روز بود و من می‌گفتم شب است، تحمل کند.
وی تصریح کرد: در همین تیم استقلال چند بازیکن از تیم ما حضور دارند. اشکان نامداری، حسین کاظمی و مهدی امیرآبادی بازیکنانی بودند که از تیم ما رشد کردند. گناه من این است که حق کسی را نمی‌خورم.
مایلی کهن درباره اینکه او صحبت از فوتبال پاک کرده اما در دیدار با استقلال اهواز و پیام مشهد بازیکنان اصلی خود را به میدان نفرستاده؛ گفت: آیا برای اولین بار من چنین صحبتی کرده‌ام؟ در فوتبال ما مسایل دیگری وجود دارد که به آن خواهید رسید. همین جام حذفی سال گذشته مسایلی دارد اما برخی از شما جانبدارانه صحبت می‌کنید. من نمی‌گویم فقط خبرنگاران مشکل دارند. برخی از مربیان هم به بازیکن خود به زور آمپول می‌زنند متاسفانه این مسایل در داوران هم هست اما به محمد مایلی کهن هر وصله‌ای بچسبد؛ چنین وصله‌ای (تبانی) نمی‌چسبد.
وی یادآور شد: در بازی‌های گذشته چند بازیکن مصدوم داشتم. امین منوچهری که در این بازی برای 15دقیقه به میدان آمد 2 ماه مصدوم بود. علو ترائوره پایش شکسته بود. رضا محمودی دستش شکسته بود. مجید ایوبی مینیسک پایش پاره شده بود. عباس آقایی بعد از 7 ماه دوری از میادین آپاندیسش را عمل کرد. با این حال هر تیمی باید کار خودش را بکند. چرا نمی‌گویید که من امروز شیخ ویسی را در درون دروازه گذاشته ام و ابراهیم میرزاپور نبود.
سرمربی تیم سایپا در مورد مسایل فنی این دیدار خاطرنشان کرد: از استقلال شناخت داشتیم و می‌دانستیم تی اگر مهر‌ه‌هایش را مهار کنیم به بازی هوایی روی می‌آورد. استقلال امروز فقط یک موقعیت خوب داشت که سیاوش اکبرپور آن را به بیرون زد و در سایر دقایق بازی کار تاکتیکی از این تیم ندیدم. ما کاری کردیم که استقلال رو به توپ‌های بلند بیاورد و ما برای مقابله با این روش جلال حسینی، کاظم برجلو و شیخ ویسی را داشتیم.
مایلی کهن ادامه داد: بازیساز استقلال جانواریو است. به بازیکنانمان گفتیم که او را مهار کنند. با این حال معتقدم سایپا امروز خوب بازی نکرد. اگر ما خوب بازی می‌کردیم باید برنده می‌شدیم. برخی از بازیکنان ما در اندازه خودشان نبودند.
سرمربی سایپا در مورد اینکه استقلال شایسته قهرمانی است یا ذوب آهن گفت: من نمی‌توانم به این سئوال پاسخ بدهم.
وی در مورد نحوه قضاوت داور گفت: هفته گذشته داور بازی ما با ابومسلم آنطور که کارشناسان گفتند در اخراج کعبی اشتباه کرد و پنالتی برای تیم ما گرفته نشد. من هم بر آن شدم پیرامون داوری حرف نزدم و الان هم صحبتی نمی‌کنم.
مایلی کهن در مورد اظهارات ایوبی یکی از مسئولان سازمان بازرسی مبنی بر اینکه او نمی‌تواند دو شغله باشد تاکید کرد: ایوبی را نمی‌شناسم و به تیم ملی هم مامور نشده‌ام. من مرخصی استحقاقی از سازمان تربیت بدنی طلبکارم و از آن استفاده می‌کنم و وقتی تمام شد مرخصی بدون حقوق می‌گیرم. قراردادم هم با سایپا 18 ماهه است.
مایلی کهن در مورد ارتباط تلفنی با نادر فریادشیران اظهار داشت: ما با هم همکاریم و من نقطه نظرات خود را در حین بازی به او اطلاع می‌دادم.
وی در مورد دستیارانش در تیم ملی گفت: باید مطالعه کنیم. اکنون با خیلی‌ها صحبت کردیم اما تا زمانی که نهایی نشود اعلام نمی کنیم. 
 

                         لطفا درخصوص این خبر نظر دهید 

                         برای دیدن بقیه اخبار در قسمت آخرین  

                   اخبارازدنیای فوتبال روی خبر مربوطه کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد