فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

قلعه نویی: بعضی‌ها از قیافه من خوششان نمی‌آید


دنیای فوتبال:زمانی که با تیم ملی از مالزی برگشتم تمام ایران سر من ریختند و حداقل بیش از 300 مقاله علیه من منتشر شد. آن هم فقط به این دلیل که داشتم یک تیم ملی با برنامه‌ را جلو می‌بردم. آنها هرچه دلشان خواست نوشتند آن هم در شرایطی که در هیچ بازی رسمی در نیمه مربیان نباخته بودم 

صدرنشینی از دست رفته، اما امیر قلعه‌نویی به قهرمانی تیمش امیدوار است. سرمربی استقلال با اشاره به حاشیه‌سازی‌های اخیر می‌گوید: «شرایطم در این روزها به‌مراتب سخت‌تر از زمانی است که از مالزی برگشته بودم.»

حاشیه‌های اخیر اصلی‌ترین بخش دغدغه‌های سرمربی استقلال را تشکیل می‌دهند. قلعه‌نویی پس از پایان تمرین روز گذشته جوابگوی خبرنگاران بود.

 صدر جدول را از دست دادید؛ چقدر برای قهرمانی امیدوارید؟

 ابتدا باید از بازیکنانم تشکر کنم که در دیدار با فولاد بازی فیزیکی خوبی انجام دادند. اعتقاد دارم اگر دیدار مقابل سایپا را ببریم به احتمال 90 درصد قهرمان لیگ می‌شویم. سایپا همیشه قابل احترام است. این باشگاه مدیریت و بازیکنان خوبی دارد که فوتبال را خیلی خوب بازی می‌کنند. کار سختی برابر این تیم در پیش داریم اما با حمایت تماشاگران می‌خواهیم بازی خوبی انجام دهیم و به دیدار تیم ام‌ صلال برویم تا 3 امتیاز دیدار برگشت را کسب کنیم.

 از حضورتان در کمیته انضباطی بگویید. گویا جواد زرینچه ادعای خود را مبنی بر تبانی استقلال و استقلال‌اهواز پس گرفته.

بهتر است دیگر درباره زرینچه حرف نزنم اما از برخی از دوستان مطبوعاتی گله دارم. آنها برای اینکه تیراژشان را بالا ببرند هرچه دلشان می‌خواهد می‌نویسند و به دنبال آخرت خود نیز نیستند.

 قبول دارید حاشیه‌ها از زمان کنارگذاشتن مجتبی  جباری بیشتر شد؟

این بازیکن مدتی از تمرینات دور بود و سپس در کمیته انضباطی باشگاه حاضر شد و صحبت‌هایش را انجام داد. پس از آن نیز نشستی با او داشتم و مشکلات حل شد.  

 آیا شما میثم منیعی را در فرودگاه دیدید و با او برخوردی داشتید؟

به آن مکه‌ای که رفتم من منیعی را در فرودگاه ندیدم اما نمی‌دانم برخی چه لقمه‌ای خورده‌اند که با احساسات 20 یا 30 میلیون نفر بازی می‌کنند. بعد هم می‌گویند من نبودم؛ حسن بود یا سردبیرشان می‌گوید اگر من بودم این اتفاق نمی‌افتاد. من فقط شنیدم که نوری فر؛ مسئول روابط عمومی باشگاه با منیعی در مورد اینکه چرا به او گفته است که در فهرست 18 نفره قرار ندارد، به فرودگاه آمده است و درگیری داشته است. منیعی توقع داشته کادر فنی به او اطلاع دهد که حق با منیعی است و ما یادمان رفته بود.  

 فکر نمی‌کنید تمام این اتفاقات در نهایت باعث شده استقلال ضربه بخورد؟

زمانی که با تیم ملی از مالزی برگشتم تمام ایران سر من ریختند و حداقل بیش از 300 مقاله علیه من منتشر شد. آن هم فقط به این دلیل که داشتم یک تیم ملی با برنامه‌ را جلو می‌بردم. آنها هرچه دلشان خواست نوشتند آن هم در شرایطی که در هیچ بازی رسمی در نیمه مربیان نباخته بودم. وقتی هم که از تیم ملی رفتم این تیم در آسیا اول بود و یکسری جوان‌های خوب به فوتبال تحویل دادم که تیم ملی «ب» را تشکیل داده بودند اما در حقم کم‌لطفی شد. جوهره همان تیم را علی دایی در دست گرفت که باید به او خسته نباشید گفت. اما همه اینها گذشت ولی اتفاقاتی که در این سه هفته رخ داد، خیلی سخت‌تر از آنچه که گذشته بود است. آنها که چنین کردند از نظر اخلاقی و شرعی باید جوابگو باشند. شاید از نظر قانونی از آنها بگذرم اما پیش خدای خود باید جوابگو باشند.

 چرا بعضی‌ها دوست ندارند، استقلال نتیجه بگیرد؟

متاسفانه دوستان کم لطف هستند و از قیافه قلعه‌نویی خوششان نمی‌آید. استقلال اکنون شکل گرفته است با این حال از جواد زرینچه گلایه‌ای ندارم اما این پروژه برای بار سوم است که در استقلال تکرار می‌شود. ابتدا سال اول حضورم در استقلال و بعد در زمان مرفاوی نیز چنین پروژه‌ای اتفاق افتاد و در این فصل. خوشحالم که در مدت 6 ماه دو بار استقلال را آسیایی کردم و تیم را 11 رده بالا آوردم. تیمی که سیزدهم بود را به آسیا آوردم. باید از آقای واعظ تشکر کنم. به هرحال با حمایت ایشان و تماشاگران موقعیت خوبی را بدست آوردیم. سال گذشته همین موقع زمانی که استقلال می‌خواست به آبادان برود چه شرایطی داشت و اکنون چه شرایطی دارد.

 به‌نظر می‌رسد پیشکسوتان پرسپولیس سال گذشته که این تیم دچار بحران شده بود، حمایت بهتری از تیم خود داشتند؛ چرا در استقلال اینگونه نیست؟

عقیده دارم قطبی حتی سابقه من در استقلال را نداشت. البته او مربی خوبی بود و پیشکسوتان پرسپولیس با معرفت بودند و از او حمایت کردند. من 20 سال است که در استقلال حضور دارم و با این تیم افتخارات زیادی کسب کردم و بعد از انقلاب بیشترین حضور را در این تیم داشتم. در زمان کاپیتانی، مربیگری و سرمربیگری 17 یا 18 قهرمانی را با این تیم بدست آورده‌ام. با این حال 2 تا 3 درصد از پیشکسوتان استقلال از من حمایت نمی‌کنند. نمی‌گویم آنها استقلالی نیستند بلکه من را دوست ندارند اما پیشکسوتانی مانند هادی نراقی، حاج‌محمد، نصرالله عبداللهی و بهتاش فریبا و ... همواره به من کمک کردند. زمانی که در مس کرمان مربی بودم اگر خبرنگاری راجع به استقلال از من سئوال می‌کرد می‌گفتم در این مورد حرفی برای گفتن ندارم فقط درباره مس حرف می‌زنم. می‌گفتم دوست دارم که استقلال با فیروز کریمی موفق بشود. 90 درصد قهرمانی استقلال در جام حذفی نیز حاصل تلاش فیروز کریمی است. اما بعضی‌ها منتظرند تا نتیجه نگیرم.

  به‌هر حال شرایط خیلی سخت شده.

امیدوارم لطف خدا شامل حالم شود و در دیدار مقابل سایپا پیروز شویم. یقین داشته باشید در آسیا نیز به مرحله بعد صعود می‌کنیم.

 

 

 

 

                         لطفا درخصوص این خبر نظر دهید 

                         برای دیدن بقیه اخبار در قسمت آخرین  

                   اخبارازدنیای فوتبال روی خبر مربوطه کلیک کنید

نظرات 1 + ارسال نظر
انعکاس آب پنج‌شنبه 27 فروردین 1388 ساعت 18:11 http://www.enekaseab.blogsky.com

سلام عزیزم. خوبی؟ من به روز هستم با یه سری از آثار نقاشی . بیایی خوشحال میشم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد