فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

ریوالدو در فولادشهر مورد تقدیر قرار می گیرد


دنیای فوتبال: مسئولان باشگاه سپاهان ایران قصد دارند در روز مسابقه با بنیادکار ازبکستان، از کاپیتان برزیلی این تیم تقدیر کنند.

تیم های فوتبال سپاهان ایران و بنیادکار ازبکستان در روز اول اردیبهشت ماه سال جاری مسابقه برگشت خود را در ورزشگاه فولاد شهر برگزار خواهند کرد.
ریوالدو، بازیکن سابق تیم ملی برزیل و بارسلونا است که در تیم بنیادکار به عنوان کاپیتان بازی می کند و با توجه به چهره شناخته شده این بازیکن در سطح اول جهان، مسئولان باشگاه سپاهان در اصفهان از این بازیکن با تجربه تقدیر خواهند کرد.
مرتضی رمضانی، مسئول روابط عمومی باشگاه سپاهان در این زمینه گفت: با توجه به سیاست های موجود در باشگاه که همواره از بازیکنان و مربیان با تجربه و نامی تقدیر شده است، این بار مسئولان سپاهان قبل از شروع مسابقه با دادن هدایایی از ریوالدو تقدیر خواهند کرد.علاوه بر این هواداران سپاهان نیز برای استقبال و تقدیر از ریوالدو هدایایی را آماده کرده‌اند تا به ستاره برزیلی تقدیم کنند.

*کاروان 56 نفره بنیادکار ازبکستان در روز سی ام فروردین ساعت 12:30وارد ایران می شود.با توجه به هماهنگی‌های انجام شده نماینده ازبکستان با پروازی اختصاصی از تاشکند وارد اصفهان خواهد شد و اول اردیبهشت ساعت 23 به کشورشان برمی گردند.

*مسئولان باشگاه بنیادکار علاوه بر کاروان 56 نفره قصد دارند که 30 هوادار ازبکستانی را نیز همراه خود به اصفهان بیاورند تا در روز مسابقه این تماشاگران حامی تیم خود در ورزشگاه فولادشهر باشند.

*اعضای بنیادکار در هتل آسمان اصفهان مستقر خواهند شد و تا قبل از شروع مسابقه نیز 2 جلسه تمرینی را در این شهر برگزار خواهند کرد.
اولین جلسه تمرینی بنیادکار در روز سی ام فروردین و در ورزشگاه نقش جهان انجام می شود و در دومین جلسه تمرینی حریف سپاهان در روز سی و یکم فرودین در ورزشگاه فولاد شهر تمرین می کند.

*مسئولان باشگاه سپاهان می خواهند برای ایجاد ارتباطات بیشتر با مسئولان بینادکار صحبت هایی را انجام دهند و با توجه به هماهنگی هایی انجام شده در جریان سفر کاروان بنیادکار دیداری بین طرفین در هتل آسمان انجام خواهد شد. 
 

 

 

 

                         لطفا درخصوص این خبر نظر دهید 

                         برای دیدن بقیه اخبار در قسمت آخرین  

                   اخبارازدنیای فوتبال روی خبر مربوطه کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد