فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

عزیزی:کریمی پروفسور پرسپولیس است.


دنیای فوتبال:استقلال‌اهواز نتوانست از سد سپاهان بگذرد تا به سقوط نزدیک‌تر شود اما این تیم هنوز روی کاغذ شانس بقا دارد و همین موضوع خداداد عزیزی را برای فرار از ثبت این موضوع در پرونده کاری‌اش امیدوار نگه داشته است 

این در حالی است که بازی بعد استقلال‌اهواز با پرسپولیس است و قرمزپوشان پایتخت هم برای کسب سهمیه آسیایی محکوم به شکست دادن آبی‌های اهواز هستند. خداداد در حالی صحبت از شکست پرسپولیس می‌کند که خودش هم قبول دارد روی کاغذ هیچ شانسی برای رسیدن به هدف ندارد.

 بازی با سپاهان چطور بود؟

اصلا خوب نبود. نیمه اول حریف از ما خیلی بهتر بود اما ما نیمه دوم بهتر شدیم. در کل زورمان به سپاهان نمی‌رسید و حتی گلی که زدیم موقعیت صددرصد گل نبود اگر می‌توانستیم مساوی کنیم، برای دو بازی آینده شرایط کمی بهتر بود.

 حالا دیگر از بقا ناامید شده‌اید؟

هنوز شش امتیاز باقی است و روی کاغذ ما شانس ماندن داریم.

 ولی بازی بعدی شما با پرسپولیس است و احتمال امتیازگرفتن پایین است!

اتفاقا ما می‌خواهیم پرسپولیس را ببریم. من به بچه‌ها گفته‌ام مجبوریم پرسپولیس را ببریم یعنی تنها شانس و امیدوارماندن به بقا همین بردن پرسپولیس است. شکست پرسپولیس کار غیرممکنی نیست.

 اما اگر واقع‌بینانه به بازی با پرسپولیس نگاه کنیم، استقلال‌اهواز شانسی ندارد...

قبول دارم که ما روی کاغذ برنده نیستیم. زور ما از لحاظ بازیکن به آنها نمی‌رسد همان‌طور که به سپاهان نرسید و در شرایط عادی به سایپا هم نمی‌رسید اما فوتبال همیشه اینطوری نیست که تیمی که بهتر است، برنده باشد. بازی با سپاهان برای ما تمام شد و حالا فقط به فکر بردن پرسپولیس هستیم و مطمئن باشید تیم از پیش بازنده‌ای نیستیم چون تنها شانس ما همین بازی است.

 این روزها همه‌چیز در پرسپولیس به علی کریمی ختم می‌شود. مطمئنا یکی از راه‌های شکست پرسپولیس از کار انداختن این بازیکن است...

من با علی خیلی دوست هستم و می‌خواهم به او زنگ بزنم که به اهواز نیاید (باخنده). در گرمای اهواز چیزی گیر علی نمی‌آید البته شاید هم مریض شد و به این بازی نرسید. اصلا زنگ می‌زنم به علی و می‌گویم ویلایش در شمال خراب شده و یه‌ ‌سر برود آنجا.

 اصلا در استقلال‌اهواز بازیکنی هست که بتواند کریمی را در زمین مهار کند؟!

ما نه‌تنها در استقلال‌اهواز بلکه در ایران بازیکنی نداریم که بتواند کریمی را مهار کند. برای همین بود که قبل از بازی با عربستان من خیلی اصرار داشتم او به تیم‌ملی دعوت شود. اگر من مربی علی باشم و او 89 دقیقه در زمین راه برود، نگران نمی‌شدم چون تنها یک دقیقه کافی است تا او نتیجه بازی را عوض کند. او بازیکن سرنوشت‌سازی است و واقعا یک گوهر است.

 عملکرد پرسپولیس در آسیا و لیگ خیلی متفاوت است. برخی معتقدند این به‌خاطر این است که تفکرات وینگادا در تیم جا نیفتاده...

اصلا این فرضیه را قبول ندارم. گروه پرسپولیس در جام باشگاه‌های آسیا ساده است که توانسته نتایج خوبی بگیرد. پرسپولیس با این همه بازیکن کلیدی و مهره چه تفکری می‌خواهد؟ این تیم همراهش تفکر است. خود کریمی پروفسور تیم است. خود این بازیکنان تاکتیک ایجاد می‌کنند و ما باید مقابل 30 ستاره بازی کنیم.

 برگردیم به استقلال‌اهواز. وضعیت شما در این تیم چگونه می‌شود؟

من که قراردادم تا پایان بازی‌هاست و معتقدم چو فردا شود باید فکر فردا کرد. فقط امیدوارم بازی‌ای که داریم بتوانیم به سرمنزل مقصود برسانیم.

 اگر استقلال‌اهواز سقوط کند، برای خداداد عزیزی اتفاقی نمی‌افتد؟

به‌هر حال سقوط این تیم با خداداد خواهد بود و این موضوع در کارنامه من ثبت می‌شود. کسی هم کاری ندارد که من تنها چند بازی پایانی را بالای سر این تیم بودم. خودم هم نمی‌خواهم دلایلی مثل اینکه تیم را نبستم و... بیاورم چون بالاخره یک ماه است که با بازیکنان این تیم کار می‌کنم. مطمئنا سقوط استقلال‌اهواز نقطه تاریکی در پرونده کاری من خواهد بود.

 پیام تیمی است که شما بستید و حالا بیشترین بخت برای ماندن را دارد...

اگر ما پرسپولیس را ببریم، آن گاه نگاهی به بازی پیام خواهد بود و می‌دانیم که هفته آخر همه‌چیز به‌نفع ماست. درخصوص این سوال باید بگویم پیام تیم خوبی است و من حتی در اوایل فصل به مسئولانش گفتم این تیم می‌تواند جزو هشت تیم اول جدول باشد در صورتی که مشکلات ما حل شود اما مسئله اینجاست که مشهد شهر خوبی برای فوتبال نیست. تیمی که با دو میلیارد آنقدر خوب بسته شده اصلا نیاز نبود حالا برای سقوط بجنگد.

 اگر پیام بماند آ‌ن را حاصل دسترنج خودتان می‌دانید؟

اصلا این موضوع اهمیتی ندارد چون این عادی است که مربی یک روز می‌آید و روز دیگر می‌رود. زمانی که ما بودیم متاسفانه ماندن و سقوط پیام برای مسئولان چندان مهم نبود اما تا شرایط بحرانی شد و به مشکل خوردند، به فکر چاره افتادند.

                         لطفا درخصوص این خبر نظر دهید 

                         برای دیدن بقیه اخبار در قسمت آخرین  

                   اخبارازدنیای فوتبال روی خبر مربوطه کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد