فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

درخواست همکاری مایلی کهن از جلالی


دنیای فوتبال:جلالی درباره انتخاب مایلی کهن به عنوان سرمربی تیم ملی نیز گفت: از این که یک مربی سالم، خاک خورده و زحمت کشیده سکان تیم ملی را در دست دارد احساس آرامش می‌کنم. شاید کمی اذهان نسبت به مسوولان ورزش آزرده خاطر بود اما با این انتخاب همه خوشحال هستند و من برای مایلی کهن آرزوی موفقیت می‌کنم 

مجید جلالی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به هر حال تصور می‌کنم ما امروز سهم بسزایی در ارائه یک فوتبال زیبا داشتیم که معتقدم امروز نوعی از فوتبال را دیدید که قضاوت درباره آن را باید به مردم سپرد و من از انجام این بازی بسیار خوشحال هستم.

وی افزود: از سوی دیگر بسیار خوشحالم که این بازی به صورت مستقیم پخش شد چرا که فولاد هفته‌هاست فوتبال زیبایی ارائه می‌دهد اما چون تنها دو تیم فرصت استفاده از آنتن تلویزیونی را دارند بازی‌های ما دیده نمی‌شد و اکنون خوشحالم که توانستیم شایستگی‌های خود را ثابت کنیم.

جلالی ادامه داد: اگر به یاد آورید در ابتدای فصل عنوان کردم که مجبوریم یک دوره آماده سازی را پشت سر بگذاریم و پس از آن فولاد تبدیل به یک تیم خوب خواهد شد. همان طور که پیش‌بینی کرده بودم شرایط بدنی بازیکنان بسیار پیشرفت کرده است و البته وضعیت چمن ورزشگاه تختی نیز بهبود یافته و شرایط را برای ارائه بازی بهتر فراهم ساخته است.

سرمربی فولاد خوزستان خاطرنشان کرد: در این بازی در زدن ضربات آخر کم دقت بودیم و نتوانستیم دروازه حریف را باز کنیم که از این موضوع ناراحت هستم.

جلالی درباره تعویض‌های خود نیز گفت: بازیکنانی که وارد میدان شدند با تجربه و تهاجمی بودند. وظایف بازیکنان بسیار سنگین بود. ما هم می‌خواستیم حمله کنیم و هم تجدید قوا داشته باشیم، ضمن آن که از بازی هم برد می‌خواستیم.

سرمربی فولاد درباره صحنه‌های مشکوک به پنالتی نیز گفت: نمی‌دانم چه اتفاقی در آن صحنه‌ها رخ داده است اما درباره خطایی که بر روی فیض‌اللهی در محوطه جریمه صورت گرفت، نمی‌دانم چگونه مرادی اعلام پنالتی نکرد. در هر حال بازیکنان فولاد کار تیمی را به بهترین نحو انجام دادند و من از آن‌ها تشکر می‌کنم.

جلالی افزود: مطمئن باشید فولاد برای خودش بازی می‌کند و پس از بازی مقابل استقلال در دو بازی دیگر هم با تمام وجودمان بازی می‌کنیم. این رسالت تیم فولاد است و طبیعی است که این کار را انجام دهیم.

سرمربی فولاد ادامه داد: ما تلاش می‌کنیم به شکل‌های متفاوتی به فوتبال کمک کنیم. بازی‌های فشرده لیگ برتر نیز در رشد فوتبال موثر بود. بخصوص در دور برگشت که بازی‌ها کیفیت بالایی داشت و ای کاش همان یکی دو وقفه نیز در لیگ به وجود نمی‌آمد.

جلالی درباره انتخاب مایلی کهن به عنوان سرمربی تیم ملی نیز گفت: از این که یک مربی سالم، خاک خورده و زحمت کشیده سکان تیم ملی را در دست دارد احساس آرامش می‌کنم. شاید کمی اذهان نسبت به مسوولان ورزش آزرده خاطر بود اما با این انتخاب همه خوشحال هستند و من برای مایلی کهن آرزوی موفقیت می‌کنم.

جلالی در پایان پیرامون همکاری با مایلی کهن نیز گفت: مایلی کهن با من تماس گرفته است و من گفته‌ام هر کمکی که بتوانم انجام می‌دهم.  

 

 

 

                         لطفا درخصوص این خبر نظر دهید 

                         برای دیدن بقیه اخبار در قسمت آخرین  

                   اخبارازدنیای فوتبال روی خبر مربوطه کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد