فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

واعظ آشتیانی: اگر استقلال قهرمان نشود چه اتفاقی می‌افتد؟


دنیای فوتبال: مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: اگر در لیگ قهرمان نشویم چه اتفاقی رخ خواهد داد؟

امروز در جلسه‌ای که با حضور کیومرث هاشمی؛ معاون سازمان تربیت بدنی و واعظ آشتیانی مدیرعامل باشگاه استقلال برگزار شد، علی انصاری به عنوان رئیس فدراسیون دوچرخه سواری معرفی شد.
در ابتدای این مراسم امیررضا واعظ آشتیانی، رئیس سابق فدراسیون دوچرخه سواری؛ درباره شرایط مدیریتی خود در تیم استقلال تهران اظهار داشت: من استقلال را در هفته ششم لیگ برتر و در حالی که در رده هفدهم قرار داشت تحویل گرفتم اما هم اکنون مقام دوم را به خود اختصاص داده‌ایم.
مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص بازی روز گذشته برابر فولاد عنوان کرد: با تساوی مقابل فولاد چیزی را از دست ندادیم. در این مدت عده‌ای از نتیجه بازی و قرار گرفتن استقلال در جایگاه دوم ذوق‌زده شدند. آنها تلاش کردند در این مدت جنجال کنند. عده‌ای می‌خواهند از آب گل‌آلود ماهی بگیرند؛ اما مطمئن باشید ما به چنین افرادی اجازه نخواهیم داد که به کار خود ادامه دهند. ما نسبت به تماشاگران احساس دین می‌کنیم.
وی ادامه داد: مطمئن باشید اسامی افرادی که برای استقلال حاشیه می‌سازند را اعلام خواهیم کرد. یقین داشته باشید آنها برای ناکامی استقلال پروژه داشته‌اند و من نام آنها را اعلام خواهم کرد.
واعظ آشتیانی درباره خبر درگیری میثم منیعی با امیر قلعه‌نویی عنوان کرد: اختلاف سلیقه در هر تیمی مانند یک خانواده وجود دارد و یک امر بدیهی است. وقتی بازیکنی با صدای بلند با مربی صحبت می‌کند عده‌ای مطرح می کنند که آنها با یکدیگر درگیر شده‌اند در حالی که شاید یک بازیکن با یک مربی بحث داشته باشد اما مسائل را بین خود حل و فصل کنند.
مدیرعامل باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: تیم ما در شرایط حساسی است و عده‌ای دوست ندارند استقلال قهرمان شود و به دنبال حاشیه‌سازی برای این تیم محبوب هستند.
وی در پاسخ به اینکه اگر استقلال قهرمان نشود چه وضعیتی برای تیم به وجود می‌آید تاکید کرد: مگر سال گذشته که استقلال مقام سیزدهمی را کسب کرد چه اتفاقی رخ داد که حالا با کسب عنوان دومی اتفاقی بیفتد. ما به دنبال کسب قهرمانی هستیم و تلاش خود را در این راستا انجام خواهیم داد. سال آینده نیز با سعی و تلاش مضاعف به دنبال موفقیت استقلال و خوشحال کردن هواداران خواهیم بود.
آشتیانی در مورد هفته‌های پایانی لیگ برتر تصریح کرد: در 2 هفته پایانی ذوب‌آهن 2 مسابقه بسیار سخت دارد و امیدوارم امتیاز از دست بدهد. بازی آخر ذوب‌آهن برابر فولاد بسیار دشوار است و مطمئن باشید استقلال قهرمان لیگ خواهد شد.
مدیرعامل باشگاه استقلال درباره قعرنشینی این تیم در لیگ قهرمانان آسیا گفت: ما هنوز 3 بازی دیگر در پیش داریم که 2 بازی را در ورزشگاه آزادی و با حمایت هواداران برگزار خواهیم کرد. در صورت پیروزی می‌توانیم از گروه خود صعود کنیم. گرچه ما در انتهای جدول قرار داریم اما امید خود را از دست نداده‌ایم. من هم موافق این روند نیستم اما برای 3 بازی آینده برنا‌مه‌ریزی کرده ایم.
واعظ در مورد شکایت استقلال از برخی رسانه ها تاکید کرد: الان بحث شکایت در میان نیست. ما فقط می‌خواهیم اسامی افراد حاشیه‌ساز را اعلام کنیم. 
 

 

                         لطفا درخصوص این خبر نظر دهید 

                         برای دیدن بقیه اخبار در قسمت آخرین  

                   اخبارازدنیای فوتبال روی خبر مربوطه کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد