فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

هدایتی: در پرسپولیس بمانم، کریمی را با هر قیمتی نگه می‌دارم.


دنیای فوتبال: رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: در صورتی که در پرسپولیس بمانم کریمی را با هر قیمتی نگه می‌دارم.

حسین هدایتی در گفت‌ و گو با خبرگزاری فارس درباره بازی با پیکان اظهار داشت: بازی خوبی انجام دادیم. بازیکنان ما نشان دادند که کاملا حرفه‌ای هستند و با وجود خستگی انگیزه مضاعفی برای کسب امتیاز دارند.
وی در خصوص وضعیت علی کریمی عنوان کرد: هواداران مطمئن باشند در صورتی که در پرسپولیس بمانم کریمی را با هر قیمتی که شده نگه می‌دارم. ضمن اینکه در کنار او بزرگانی را جذب خواهم کرد که هر کدام برای خود صاحب‌نام هستند.
رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس اضافه کرد: با این حرف‌ها به دنبال بازارگرمی نیستم ولی برنامه‌های ویژه‌ای برای پرسپولیس در فصل آینده دارم و امیدوارم بتوانم به تیم محبوبم خدمت کنم.
هدایتی با تبریک به محسن خلیلی بابت گلزنی‌اش گفت: به این بازیکن با ارزش و با اخلاق تبریک می‌گویم که بعد از 8 ماه پایش به گلزنی باز شد. امیدوارم در آسیا نیز به ما کمک کند.
وی تاکید کرد: از هواداران تشکر کنم که همیشه ما را شرمنده می‌کنند و با حضورشان در ورزشگاه آزادی قوت قلبی برای باشگاه هستند. امیدوارم بتوانیم محبت‌های آنها را جبران کنیم. 
 

 

 

                         لطفا درخصوص این خبر نظر دهید 

                         برای دیدن بقیه اخبار در قسمت آخرین  

                   اخبارازدنیای فوتبال روی خبر مربوطه کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد