فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

کریمی: آنهایی که از دایی انتقاد می‌کردند حالا حامی او شده‌اند.


دنیای فوتبال: بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: افرادی که قبلا از دایی انتقاد می‌کردند، حالا از او حمایت می‌کنند.

علی کریمی درباره تشویق تماشاگران که خواستار حضور او در تیم ملی بودند تصریح کرد: آنها به من لطف دارند اما فکر می‌کنم د ر ایران بازیکنان مستعد زیادی وجود دارند که اگر دعوت شوند، می‌توانند عملکرد خوبی داشته باشند. با این کار پشتوانه‌سازی مناسبی هم انجام می‌شود.
وی درباره احتمال بازگشت به تیم ملی تاکید کرد: همه چیز در این باره به نظر کادر فنی بستگی دارد. من تلاش خودم را انجام می‌دهم و هر تصمیمی که کادر فنی تیم ملی بگیرد می‌پذیرم.
این بازیکن درباره غیبت خود در بازی با عربستان اظهار داشت:‌ این حرف که می‌گویند اگر کریمی بود به عربستان نمی‌باختیم را قبول ندارم. در آن شرایط ممکن بود حتی با حضور من هم مقابل عربستان شکست می‌خوردیم.
کریمی یادآور شد: زمانی که علی دایی سرمربی تیم ملی بود همه از او انتقاد می‌کردند اما الان که برکنار شده همان عده‌ از دایی حمایت می‌کنند. این نوشدارو پس از مرگ سهراب است. من نمی‌دانم در مطبوعات ایران چه می‌گذرد که این اتفاقات رخ می‌دهد. اینکه می گویند اگر من بودم نمی‌باختیم؛ شیطنت رسانه‌ها بود.
کریمی درباره پیروزی 2 بر یک تیم پرسپولیس مقابل پیکان اظهار داشت: پرسپولیس انگیزه آسیایی نداشت و بازی خوبی انجام ندادیم. یک بازی معمولی برگزار کردیم و فقط توانستیم 3 امتیاز بازی را کسب کنیم. پیکان بسیار خوب بازی کرد و بازیکنان این تیم گرچه در ورزشگاه آزادی بازی می‌کردند اما انگیزه زیادی داشتند. بازیکنان فرصت‌های زیادی را خلق کردند و می‌توانستیم گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم.
وی درباره بازی روز 10 اردیبهشت در جام حذفی برابر سپاهان گفت: حاشیه سازی‌های سپاهانی‌ها را درست نمی‌دانم. این کارها غیر ورزشی است اما جواب کری خوانی سپاهان را در زمین بازی خواهم داد.
کریمی درباره گل اول پرسپولیس و اینکه خودش می‌توانست دروازه پرسپولیس را باز کند خاطرنشان کرد: برای من موفقیت تیم از هر چیزی دیگری مهم‌تر است. اگر بتوانم همبازی‌هایم را صاحب موقعیت گل می‌کنم تا تیم دست پر از میدان خارج شود. 
 

 

 

                         لطفا درخصوص این خبر نظر دهید 

                         برای دیدن بقیه اخبار در قسمت آخرین  

                   اخبارازدنیای فوتبال روی خبر مربوطه کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد