فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

کریمی: صعود از گروه مرگ به روز آخر کشیده می‌شود.


دنیای فوتبال: سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: پیش‌بینی می‌کنم صعود از گروه ما که گروه مرگ است به روز آخر کشیده شود.

فیروز کریمی پس از تساوی بدون گل برابر الاهلی امارات در جمع خبرنگاران تصریح کرد: همانطور که تساوی برابر الهلال در عربستان تضمین‌کننده صعود ما نبود تساوی امروز دلیلی بر صعود نکردن صبا نخواهد بود.
وی افزود: الاهلی امارات تاکتیکش را روی ضدحمله استوار کرده بود. بنابراین نمی‌توانستیم باز بازی کنیم. ضدحملات این تیم برای ما خطرناک می‌شد زیرا حریف دو مهاجم سریع داشت. به همین دلیل یک دفاع ثابت و یک هافبک تدافعی را در زمین خود نگه می‌داشتم.
سرمربی صبا اظهار داشت: از نظر آماری برتر بودیم و موقعیت‌های گلزنی خوبی هم داشتیم اما شرایط بدنی بازیکنان ما ایده‌آل نبود و ملی پوشان ما نیز بازی متوسط و روبه ضعیفی ارائه کردند. فقط از شیث رضایی راضی هستم.
کریمی ادامه داد: تعویض‌هایی هم که انجام دادم نتوانست ما را به اهدافمان برساند. گلزنی به الاهلی کار سختی بود. آنها تجمع دولایه داشتند. در مجموع باید بگویم این اولین تیم اماراتی است که می‌بینم با این سبک و سیاق بازی می‌کند. بازیکنان این تیم از نظر بدنی و سرعتی بسیار خوب هستند.
کریمییادآور شد: از عملکرد مهاجمان راضی نیستم. کیفیت خط حمله ما امروز مناسب نبود. با این حال تجربه نشان داده باید با تفکر جلو برویم و عجله نکنیم. چهار مسابقه دیگر باقی مانده است و تصور می‌کنم صعود از این گروه که گروه مرگ نام گرفته به روز آخر کشیده شود.
صبا امروز با تساوی بدون گل برابر الاهلی امارات متوقف شد. 
 

 

 

                         لطفا درخصوص این خبر نظر دهید 

                         برای دیدن بقیه اخبار در قسمت آخرین  

                   اخبارازدنیای فوتبال روی خبر مربوطه کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد