فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

تلاش برای برکنار کردن دیکتاتور آغاز شد


دنیای فوتبال: این روزها برای تصاحب کرسی پول ساز و درآمدزای ریاست کنفدراسیون فوتبال آسیا تلاش های بسیاری صورت می گیرد و شاید بیشتر برگ های برنده در اختیار مرد قطری باشد که می گویند به شدت دلسوز فوتبال قاره کهن و البته دیکتاتور است.

محمد بن همام تمام کارهای خود را که باید در طول ریاستش انجام می داد در همین دو ماه گذشته و در آستانه انتخابات انجام می دهد. پروژه آسیا ویژن بهانه خوبی برای جمع آوری رای شده است.
اینکه چرا خبرگزاری فرانسه مستقر در سنگاپور، بن همام را در تیتر تاثیر گذار صبح امروزش یک دیکتاتور معرفی می کند اما روزنامه های مالزی هرگز جرات پرداختن و یا حتی واکنش به این مطلب را ندارند روشن نیست اما می شود به خوبی از جو حاکم بر رسانه های آسیایی به حقیقت ماجرا پی برد.
چندی پیش بخش فارسی یکی از سایت های قدیمی افتتاح شد. سایتی که در ابتدا حتی در حد یک وبلاگ هم عمل نمی کرد و هر خواننده ای می توانست با ارسال خبر نقشی در آن داشته باشد اما با تلاش مسئولانش کم کم جایگاهش را پیدا کرد تا جایی که موتورهای جستجوی اینترنتی دنیا به نقل از این سایت نیز خبر دادند اما معلوم نشد که چرا بن همام در ساعات اولیه افتتاح ورژن فارسی این سایت در مصاحبه ای آن را تبریک گفت و چنان آرزوی موفقیت کرد که گویا از برنامه چشم انداز 50 ساله فوتبال آسیا سخن می گوید.
خبرگزاری فرانسه در مقاله 16 مارچ (روز گذشته) به قلم مارتین پاری با انتخاب تیتر " تلاش برای برکنار کردن دیکتاتور آغاز شد "، می نویسد: نقش استبدادی بن همام در فوتبال آسیا بارها به اشخاص ثابت شده و این روزها رقبای وی می کوشند با پررنگ جلوه دادن این نقش وی را تخریب کنند.
از طرفی شیخ سلمان ابراهیم الخلیفه بحرینی برای احراز پستی در کمیته اجرایی فیفا و کرسی ریاست در کنفدراسیون فوتبال آسیا خود را به خطر انداخته و خیال رقابت با مقر AFC در کوالالامپور را دارد اما شاید نمی داند که حوالی خیابان شاه علم کوالالامپور راه رفتن نیز قوانین خاص خودش را دارد.
این شیخ بحرینی می گوید: بن همام را بسیار خوب می شناسم. ما در ابتدا از او حمایت می کردیم و دوستش داشتیم اما متاسفم بگویم که ما با رای خود یک دیکتاتور ساختیم و تحویل فوتبال آسیا دادیم.
وی افزود: تصمیمات این دیکتاتور فوتبال آسیا را به شدت خط کشی کرده است و ما باید این خطوط را بشکنیم تا به فوتبال حرفه ای برسیم.
آسیا دارای 4 کرسی در کمیته اجرایی فیفا است؛ کره جنوبی، ژاپن، تایلند و بن همام.
در گزارش خبرگزاری فرانسه به اصرار عجیب بن همام برای وجود مقر AFC در کوالالامپور و برخی تجارت های پنهان اشاره شده است.
از طرفی استرالیا نیز در کمپ بن همام به سر می برد و هواداران او آنقدر هستند که خیالش از پیروزی دوباره در انتخابات راحت باشد.
این انتخابات در کوالالامپور و در تاریخ 8 می(18 اردیبهشت) برگزار می شود. 
 

 

                         لطفا درخصوص این خبر نظر دهید 

                         برای دیدن بقیه اخبار در قسمت آخرین  

                   اخبارازدنیای فوتبال روی خبر مربوطه کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد