فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فتح‌ا... زاده: سهام باشگاه استقلال را می‌خرم.


دنیای فوتبال: مدیرعامل سابق باشگاه استقلال تهران گفت: سهام باشگاه استقلال را در صورت عرضه شدن، خریداری خواهم کرد.

 علی فتح‌ا... زاده پس از کنار رفتن از باشگاه استقلال به عنوان یکی از اعضای هیات رئیسه فدراسیون در فوتبال مشغول به کار است.
فتح ا...زاده در مورد مسائل مختلف فوتبال با خبرنگار خبرگزاری فارس گفت گویی انجام داده است.

* چطور همراه صبای قم به عربستان سفر کردید و با استقلال نرفتید؟
این سفر از پیش هماهنگ شده بود و باید همراه صبا به عربستان می رفتم.

* نظر شما درباره دیدار استقلال و الاتحاد عربستان چیست؟
اگر تلخی باخت را کنار بگذاریم، دو تیم فوتبال خوبی را ارائه کردند. استقلال برابر یکی از حرفه‌ای ترین تیم‌های آسیا بازی می‌کرد. الاتحاد در دیدارهای آینده نیز برای سایر تیم‌ها مشکل‌ساز خواهد بود. البته نکته‌ای که شاید کمتر کسی به آن توجه کرد، وضعیت شرجی آب و هوای جده بود. بازیکنان ما به این شرایط عادت نداشتند و از نظر تنفسی دچار مشکل شدند. در مورد شوت‌های از راه دور هم هیچ تاکتیکی جوابگو نیست واستقلال اینگونه بازی را باخت.

* به عنوان عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال نظر شما در مورد اعتراض امیر قلعه‌نویی به داور ژاپنی چیست؟
قلعه‌نویی یکی از سه مربی برتر فوتبال ایران است اما او باید بداند فوتبال برد و باخت دارد و اشتباهات داوری نیز جزئی از فوتبال است. در همین لیگ برتر خودمان اشتباهات داوری رخ داده است. بنابراین امیر قلعه‌نویی که خودش مربی بزرگی است، باید در این موارد از خود بزرگی نشان دهد و بتواند خودش را کنترل کند تا این مسئله برایش مشکل‌ساز نشود. مردم، فوتبال خوب را متوجه می‌شوند و می‌دانند که تیم او خوب بازی کرد. بنابراین بهتر است این نقطه تاریک در کارنامه امیر قلعه‌نویی به نقطه قوتش تبدیل شود.

* قلعه‌نویی حتی فدراسیون فوتبال ایران را متهم به جانبداری از تیم خاص کرد؟
بعید می‌دانم او چنین صحبتی کرده باشد، اگر مستنداتی است ارائه کند. به هر حال وقتی استقلال خوب بازی می‌کند و پیروز می شود کسی نمی‌تواند این بردها را از بین ببرد. استقلال یکی از تیم هایی است که از شانس بسیار بالایی برای قهرمانی در لیگ برخوردار است و در لیگ قهرمانان آسیا نیز می‌تواند یکی از سه تیم برتر باشد.

* در مجمع فدراسیون فوتبال بر عضویت شما برای چهار سال آینده تاکید شد؛ با این حال چرا شما در این مجمع غایب بودید؟
به دلیل همزمانی سفر تیم صبا به عربستان از رئیس فدراسیون اجازه گرفتم که در این مجمع حاضر نشوم. به هر حال پرواز دیگری وجود نداشت و این یک سفر معنوی بود که خوشبختانه کفاشیان با این سفر موافقت کرد.

* شایعه خرید باشگاه نساجی توسط شما چقدر صحت دارد؟
اگر وضعیت فوتبال ایران به سوی حرفه‌ای گری برود و بتوان در آن دخل و خرج کرد و اینگونه نباشد که حضور در فوتبال ایران فقط هزینه‌بر و راه‌های درآمدزایی بسته باشد در آن صورت در 3-4 سال آینده باشگاهداری خواهم کرد. فوتبال می‌تواند درآمدزا باشد اما راه درآمدزایی را در فوتبال بسته‌ایم. اگر این مشکلات حل شود، یک باشگاه حرفه‌ای تاسیس خواهم کرد که تمام استانداردهای بین‌المللی را داشته باشد.

* یعنی یک تیم از لیگ برتر خریداری می‌کنید یا در لیگ یک تیمداری خواهید کرد؟
با توجه به اینکه در حال حاضر 4 تیم از ایران می‌تواند در لیگ قهرمانان آسیا حاضر شوند این مسئله یک ویترین خوب برای فوتبال ما است. اگر سهام باشگاه استقلال عرضه شود آن را خریداری خواهم کرد تا همچنان علاقه خودم را در فوتبال پیگیری کنم. در غیر این صورت یک باشگاه در لیگ دسته اول تاسیس خواهم کرد و آن را به لیگ برتر می آورم.

* چند درصد از سهام استقلال را می‌خرید؟
فقط بخش کمی؛ حدود 10 درصد از سهام استقلال را خواهم خرید تا بتوانم در تصمیم‌گیری‌های این باشگاه حاضر باشم. استقلال پتانسیلی‌ در حد فوتبال جهان دارد. 
 

 

 

 

                         لطفا درخصوص این خبر نظر دهید 

                         برای دیدن بقیه اخبار در قسمت آخرین  

                   اخبارازدنیای فوتبال روی خبر مربوطه کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد